Forsøk på animasjon..!

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer. YouTube og Vimeo.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
seeker

Forsøk på animasjon..!

Legg innav seeker » lør 25 mar, 2017

Hehe!

Kan ikke si jeg er spesielt komfortabel i dette området, men synes det var gøy å få ting du har lagd til å bevege seg (hovedgrunnen til at jeg begynte på studiet). Har også lagd en del 3D sculpts, men har aldri gått så veldig inn for å lære meg zBrush enda så de våger jeg ikke poste til forumet enda..! Kanskje når jeg har krysset terskelen med 100 sculpts made, forhåpentligvis ser de mer presentabel ut da!

Til den tid kommer, kan jeg poste de tingene jeg har animert i 3D. Jobber ikke altfor mye med animasjoner i 3D, har holdt meg hovedsakelig til 2D animasjon (type After Effects & Animate CC), men har et par fra forskjellige situasjoner hvor vi fikk muligheten til å lage noe.

---

Førsteklasse ble opplært av andreklasse! Oppgaven var å sculpte, UV-mappe, teksturere, rigge og animere iløpet av en uke. Var gøy å lære prosessen, noe som jeg definitivt kommer til å jobbe med å lære meg fram til neste år! Greit med et lite forsprang... Hehe. Weight-paintingen ble litt dårlig på klørne til raptoren, og han ble veldig "toony". Neste gang skal jeg sette meg mer inn i referanse-bruk, slik at jeg slipper dette problemet! Vil gjerne lage noe som ser litt realistisk ut fra tid til annen også.

---

Lagde denne etter å ha sett en tutorial online, tok meg drøye 30 minutter å få det til. Cinema 4D er virkelig ikke min greie... #-o
Har hatt lyst til å eksperimentere litt mer med tekstanimasjon i 3D, ser det blir lagd mye kult ut av det og i forhold til prosjektet vi holder på med nå kan det være fordelaktig å ha litt peiling på det!

---

Takk for titten!

Gå tilbake til «Ferdige arbeider animasjon»