3dsMax 2014 Sneak Peak

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Tronotrond
Innlegg: 3748
Registrert: lør 29 okt, 2005
Sted: Houston, TX
Kontakt:

3dsMax 2014 Sneak Peak

Legg innav Tronotrond » tor 28 feb, 2013

Liten sneak peak på 3dsMax 2014. Fokuset deres er iallfall på rett sted, så håper jeg bare at performance-forbedringene også er merkbare i våre scener.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MQEvacydsVE[/youtube]
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Brukeravatar

Ezben
Innlegg: 621
Registrert: man 03 mar, 2008
Sted: En øy vest for Bergen

Legg innav Ezben » tor 28 feb, 2013

Selv med en gammel maskin virket de eldre versjonene av max bedre en 2013. Prøvde det en kort stund på en maskin med et gtx 680 kort og 32 gb ram. Jeg satt igjen med følesen at det bare var drit treigt i forhold til hva jeg forventet og er vant til.

Så dette kan jo bli bra.
The road to success is always under construction.

Brukeravatar

Zipstick
Innlegg: 70
Registrert: ons 24 okt, 2007
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg innav Zipstick » fre 01 mar, 2013

Cool! Litt slitsomt å navigere til tider på Realistic nå, så dette er en fin oppgradering :)
"I found my dream through visions of great mountains and in valleys fused with the moon.
I rest now on the pillow of prosperity."

Brukeravatar

oophus
Innlegg: 513
Registrert: man 20 apr, 2009

Legg innav oophus » man 04 mar, 2013

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YwCrUaqax70[/youtube]

Brukeravatar

Zipstick
Innlegg: 70
Registrert: ons 24 okt, 2007
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg innav Zipstick » tir 05 mar, 2013

Dette kan jo gi et løft til mang en visualisering :)
Kan man lage egne mesher tro?
"I found my dream through visions of great mountains and in valleys fused with the moon.

I rest now on the pillow of prosperity."


hardrock_ram
Innlegg: 1502
Registrert: ons 07 feb, 2007
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » ons 06 mar, 2013

Skeptisk til "populate" ... Jeg føler det legges til mange features som er hele "systemer", ala biped. Disse har en tendens til å være lite fleksible og egentlig ganske ubrukelige for annet enn å raskt sette opp en grei scene for enkel visualisering el.
Det er selvfølgelig kjekt det også, men jeg føler AD fokuserer altfor mye på slikt.
I motsatt tilfelle har man for eks. "retime" som kom i 3dsmax 2013. Utrolig lite fancy og kjedelig feature, sikkert knapt verdt å nevne i PR-samenheng. Men samtidig er den så SYKT nyttig, og kan i visse tilfeller sikkert spare en animatør for flere timers arbeid.
if your not living on a killing ground, you better make your own

Brukeravatar

FXdal
Innlegg: 564
Registrert: fre 30 mai, 2008
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav FXdal » søn 17 mar, 2013

Også viktig å merke seg meldingen fra ad som kom ut rundt disse "Sneak Peeks"

Autodesk wishes to caution you that these previews reflect technology research, and that actual events or results could differ materially from the preview. Also, these previews are not intended to be a promise or guarantee of future delivery of products, services or features but merely reflect technology research, which may change. Purchasing decisions should not be made based upon reliance on this preview. Autodesk does not assume any obligation to update any statements we make to reflect events that occur or circumstances that exist after the date of this technology preview.
Øyvind Fiksdal
http://www.fxdal.com


hardrock_ram
Innlegg: 1502
Registrert: ons 07 feb, 2007
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » fre 22 mar, 2013

Det er ganske forventet at de legger ved en slik uttalelse. Noe annet ville vært rart. Det viser uansett hvilke prioriteringer de gjør ... :)
if your not living on a killing ground, you better make your own


hardrock_ram
Innlegg: 1502
Registrert: ons 07 feb, 2007
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » lør 04 mai, 2013

Noen som har tatt det i bruk enda? Greit å vite om det er noen stygge bøggs å ta hensyn til :P
if your not living on a killing ground, you better make your own

Brukeravatar

tassel
Innlegg: 3987
Registrert: man 26 sep, 2005
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav tassel » lør 04 mai, 2013

Ja, jeg ville ivertfall venta på SP1 ;)


hardrock_ram
Innlegg: 1502
Registrert: ons 07 feb, 2007
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » søn 05 mai, 2013

Åja, såpass? Har du noen eksempler? :)
if your not living on a killing ground, you better make your own

Brukeravatar

Zipstick
Innlegg: 70
Registrert: ons 24 okt, 2007
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg innav Zipstick » man 06 mai, 2013

Er som alltid greit å vente på SP1 til Max. Historiemessig så har alle versjonene barnefeil..
"I found my dream through visions of great mountains and in valleys fused with the moon.

I rest now on the pillow of prosperity."


Gå tilbake til «Nyheter»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron