Leilighet nær Idéfagskolen 2010-2011

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Gal_ape
Sted: Tønsberg

Leilighet nær Idéfagskolen 2010-2011

Legg innav Gal_ape » ons 16 jun, 2010

Bare lurte på om det er noen som kunne hjulpet meg litt angående dette, eventuelt om det er noen som skal begynne ved 3D Design og som har funnet hybel, men mangler noen flere for å få det hele til å gå opp!

Er ikke særlig kresen når det gjelder kvalitet og sånt, så lenge jeg får skrive under på en kontrakt som garanterer eks. at jeg får igjen depositumet etter endt leieperiode og lignende!

Tenker på denne, ettersom den ligger 1-2 km unna skolen, og at det på papiret virker svært tiltalende for de som skal studere ved skolen.

Brukeravatar

Kelemvor
Kontakt:

Legg innav Kelemvor » ons 16 jun, 2010

1-2 km unna skolen virket litt drøyt.. Jeg vil nok heller si 30-40 meter unna i luftlinje.. :)

Brukeravatar

Howii
Sted: Oslo

Legg innav Howii » ons 16 jun, 2010

En i klassen som ble ferdig på 3ddesign nå bodde der i år, sammen med 2 fra lydlinja og en fra foto... Er ikke helt sikker, men tror han skal bo der et år til, mens han tar animasjon. Helt grei plass, med veldig kort vei til skolen, som kelemvor sier :)
3d generalist - Storm Studios

Brukeravatar

Trådstarter
Gal_ape

Legg innav Gal_ape » ons 16 jun, 2010

Ikke mer en det altså? Wohoi da blir det å slenge inn en form for interesse eller noe..

Går ut ifra at det er ledig plass siden annonsen ligger på Finn :P

Brukeravatar

Kelemvor
Kontakt:

Hvis du ser på kartet så er den store bygningen med 2-tallet inni seg Idefagskolen, så det er en veldig bra plassert hybel.. Selv bodde jeg i enden av den veien og stortrivdes.. Praktisk å bo nær skolen slik at man har kort vei å gå..

Brukeravatar

shcmack
Kontakt:

Legg innav shcmack » ons 16 jun, 2010

Den leiligheten du har kikket på er den definitivt nærmeste leiligheten man kan få ifht skolen, tar du snarveien bak huset så tar det deg i underkant av ett minutt. Det er ganske lite og intimt der, så det er en fordel å kommer overens :P

Selv bodde jeg i enden av den veien og stortrivdes..

Jasså ja, da var det kanskje dere som brukte gaffatape for å fikse den tak-greia til badekaret da? ;)

Brukeravatar

Kelemvor
Kontakt:

Tak-greia til badekaret? What?

Jeg bodde der (Munkerekkveien 1) i 2005 til 2007 en eller annen gang.. Er nok flere som har bodd der etter meg.. Følgelig tar jeg ikke på meg noe ansvar.. :D Derimot tror jeg muligens jeg bodde der når det ble hull i verandaen..

Men du kan gjerne forklare hva du mener..

Brukeravatar

shcmack
Kontakt:

Legg innav shcmack » ons 16 jun, 2010

Tak-greia til badekaret? What?

Jeg bodde der (Munkerekkveien 1) i 2005 til 2007 en eller annen gang.. Er nok flere som har bodd der etter meg.. Følgelig tar jeg ikke på meg noe ansvar.. Derimot tror jeg muligens jeg bodde der når det ble hull i verandaen..

Men du kan gjerne forklare hva du mener..

Heh, vel det er en sånn greie i taket over badekaret som man kan holde seg i når man går ut av badekaret, den har knekt av og blitt "reparert" med gaffatape. Hullet i verandaen ja, haha :D Huset bærer preg av at det har fått litt juling igjennom tiden ;)

Gå tilbake til «Skole»