Min lille Tegnekrok

Vis egne arbeider! Tegning, Grafisk design, illustrasjon, web design, Game Art og Concept Art.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
seeker

Min lille Tegnekrok

Legg innav seeker » lør 25 mar, 2017

Vurderte lenge å bare lage en WIP post istedet ettersom jeg er helt forferdelig dårlig på dette med konseptet "gjøre ferdig", men endte opp med å bare lage et 2D galleri - enklere å sortere alt på ett sted!

Begynte å tegne i photoshop når jeg var 11, så har holdt på en stund! Kan derimot ikke si jeg har vært så flink på å faktisk lære ting over disse årene, så mye av det jeg lager har feil i anatomi, fargebruk osv. men øvelse gjør mester! Har også i hovedsak jobbet med å tegne dyr, spesifikt kattedyr/hundedyr. Har blitt litt mer interessert i fugler og mennesker i det siste, men synes det er vanskelig å hente motivasjon nok til å sette seg ned å faktisk finne ut hvordan de fungerer anatomisk... Kanskje når den kreative 100-dagers challengen vår er ferdig, men før det tørr jeg ikke prøve meg på noe som kan ta timer og dager å lære seg. :P

Without further ado!:

---

Bilde

Over er et WIP prosjekt jeg har sturet med de siste ukene, ut i fra et konsept jeg har gått å tenkt på siden jul. Dessverre har jeg liten motivasjon for videre arbeid med bildet, vurderer å bare lage en transparent versjon av ulven og sverdet og droppe bakgrunnen. Tror det hovedsakelig er fargene som får meg til å mislike denne såpass sterkt...

---

Bilde

Enda en WIP, animasjon som jeg jobbet med i ca. 3 dager. Igjen dette med bakgrunnen... Har lyst til å gjøre den helt ferdig, men misliker Animate CC sitt opplegg med layers, så vurderer å sette meg inn i photoshop-animasjon istedet.

---

Bilde

En litt eldre tegning fra tidligere i år (tidlig februar?), dette er slik jeg vanligvis bruker å tegne. Har alltid tegnet toony, men har i de siste månedene jobbet med å legge til mer detalj til dem så de ikke ser altfor flate ut - dette gir også bedre rom for skyggelegging!

That's it for now, har også lagt ut litt på artstation og deviantArt. Tar gjerne imot kritikk på alle sider!

Takk for titten!

Gå tilbake til «2D Galleri»