Blender 2.5

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
tassel
Sted: Oslo
Kontakt:

Blender 2.5

Legg innav tassel » tor 03 des, 2009

Blender 2.5

Fantastisk, jeg må si at jeg virkelig likte det nye UI'et til Blender som vi finner i Blander 2.5. Nå kommer jeg nok til å prøve det ut litt fremover vil jeg tro. Hva synes dere Blender folk om endringene som er gjort ?

http://www.blender.org/download/get-25-alpha/
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar

TomR
Sted: Bergen

Legg innav TomR » tor 03 des, 2009

Eg synes den er grei den nye UIen. Er jo ikkje så veldig stor forskjellig i utseende, men er ein del ting som vil gjøre ting enklere. I tillegg til andre nye "features" :)

Release Log Blender 2.5 Alpha. Er jo fremdeles tidlig i utviklingen av 2.5.
TomR.

Brukeravatar

cet
Sted: Brøttum
Kontakt:

Legg innav cet » tor 07 jan, 2010

Det kommer til å bli ganske vesentlig mer brukervennlig og fleksibelt enn det var før.. Bruker det daglig i prosjektene jeg er med på....

mvh
-c-
Trenger du freelancer?
www.tgfx.no

Brukeravatar

DrHawkins
Sted: Egersund

Legg innav DrHawkins » tor 07 jan, 2010

jeg har veldig lyst til å bruke blender innen spill senere fordi opengl klarer så mye bedre grafikk enn det dx gjør. (opengl 2 vs dx9 og 10, opengl vinner klart... opengl 3 vs dx 11, litt vanskelig men opengl vinner) ;)

jeg har prøvd meg på blender men skjønte ekstremt lite utav det pga ui slik at det blir gjort forandringer tror jeg bare er knallbra for jeg har hørt mange klager om uien på blender rundt forbi ;)

Gabbetroop

Legg innav Gabbetroop » fre 23 jul, 2010

Ikke klag det er FREE OPEN SOURCE SOFTWARE :P

har bare brukt blender i hele mitt liv XD hva er dårlig med UIen?

Brukeravatar

Kelemvor
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Legg innav Kelemvor » fre 23 jul, 2010

Det er ingenting som er dårlig med UI'et.. Det er bare anderledes, og det forvirrer en del folk.

De nye skrittene de har tatt i 2.53 er enorme i henhold til UI og generell programstruktur. Jeg tror blender fort kan bli mer aktuelt for de som har lært seg Maya/Max, men som ikke tør å begi seg ut på Blender som er såpass anderledes.

Gå tilbake til «Blender»