Uv mapping

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
FXdal
Innlegg: 564
Registrert: fre 30 mai, 2008
Sted: Oslo
Kontakt:

Uv mapping

Legg innav FXdal » søn 13 jul, 2008

Hei, håper det er noen her som har god peiling på blender.
Jeg bruker blender til å lage UVene mine på zbrush modellene for å lage alle maps. problemet er at zbrush er meget sensitivt når du importerer det tilbake i zbrush og du får ofte "exploding polys" pga at man har flyttet på en vertex i blender.
Er det mulig å låse vertexene og likevel lage seams og UV maps???????
Øyvind Fiksdal
http://www.fxdal.com

Brukeravatar

Gaute
Innlegg: 37
Registrert: lør 27 jan, 2007
Sted: Geilo
Kontakt:

Legg innav Gaute » tir 12 aug, 2008

hei!
Det skal nok gå ann, men akkurat UV-maps og eksportering/importering er ikke min sterkeste side... Du kan jo spørre i help forumet på blender3d (http://forum.blender3d.no/), kanskje noen kan hjelpe deg der...

Håper det er til hjelp...
Gaute


Gå tilbake til «Blender»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron