3ds max 9

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Bluelight
Sted: Hamar (Norge)
Kontakt:

3ds max 9

Legg innav Bluelight » lør 19 des, 2015

Hei! Jeg er skikkelig lei av Autodesk sitt opplegg.. De har en sinnssykt dårlig organisert webside og dårlige tilbud, jeg trenger 3ds max, men det er jo sinnssykt dyrt og dårligere enn det var før.. Jeg vil gjerne ha hele tutorial systemet som var før og jeg vil bruke programmet til hobby bruk.. Jeg kan ikke leie det for kr. 2.000,- pr. måned!

Jeg har en litt dum ting, for andre programmer er rimeligere, men jeg lærte meg 3d med 3ds max 5-9! Så jeg kan liksom bare det programmet.. Har testa noen andre og kontrollene gjør meg sprø! Er det mulig å kjøpe den gamle versjonen brukt? Eller at noen har det på lager ett sted?

Edit: Jeg får ikke skrevet det jeg skal i emne!
Bluelight

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » man 21 des, 2015

Vel, du har vel Gmax som er en eldre, lite gratisutgave av 3dsMax for modellering o.l. Vet ikke om det dekker dine behov. Har aldri testet det selv, men ser iallfall ut som det fremdeles er tilgjengelig her

http://www.turbosquid.com/gmax
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Brukeravatar

Trådstarter
Bluelight
Sted: Hamar (Norge)
Kontakt:

Legg innav Bluelight » man 21 des, 2015

Så man kan ikke få tak i 3ds max9 f.eks.? Jeg vil gjerne ha det.. Men hvorfor ødelegger Autodesk et så bra program for så å kreve syke priser?
Bluelight

Brukeravatar

tassel
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav tassel » tir 22 des, 2015

For å svare deg på ditt spørsmål. Se vedlagt bilde.

Og ja 3DS Max er helt ødelagt, det er blitt Bloatware x 1000.
3DSMax 9 - 64bit er kjappt som alle hauger på dagens PC'er. Heldigvis har jeg en lisens på 2009 fra FreeLance tiden og det er igrunnen denne jeg regner som den siste skikkelige releasen fra AD før de ødela hele programmet. Desverre så kommer jeg ikke unna alle disse nye releasene pga. min nåværende jobb og nå bruker jeg 2016. Jeg hadde fint klart meg med 2009.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

3dhue
Sted: Slemmestad
Kontakt:

Legg innav 3dhue » tor 31 des, 2015

Med Subscription kan du laste ned et par versjoner tilbake i systemet og spørre om å få tilgang til mer. Bruker 2012, 14 og 16 her :)

Folk selger også 3 års lisenser på Finn og Ebay til et par hundringser. Kanskje noe? Rot litt rundt på ebay.. husker jeg kjøpte en brukt Combustion bare for å leke litt.. kosta meg 150 spenn eller noe sånt..

Max 8 var helt konge!
Sr Consultant Visualization
Aker Solutions

Gå tilbake til «3dsmax»