Modellere rc buggy baner

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins


Trådstarter
3DROY
Innlegg: 239
Registrert: tir 04 sep, 2007

Modellere rc buggy baner

Legg innav 3DROY » ons 11 des, 2013

Hei. Jeg har gjort noen tester på modellering av rc baner. Med mere eller mindre hell. Jeg har brukt ren polymodellering.

Kunne tenkt meg noen tips eller råd for hvordan gjøre dette enklest og med best mulig resultat.

Eksempel på bane vedlagt
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar

Sinx
Innlegg: 366
Registrert: fre 24 mar, 2006
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Legg innav Sinx » tor 12 des, 2013

Nå er jeg ikke max bruker, så kan ikke helt lingoen, men jeg hadde nok vurdert å tegne opp "curves" og deretter kjørt en "loft" i mellom de.

Her er en to minutters test i maya.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Odd Smith-Jahnsen

http://smithjahnsen.com/


Trådstarter
3DROY
Innlegg: 239
Registrert: tir 04 sep, 2007

Legg innav 3DROY » tor 12 des, 2013

Jeg har benyttet meg av spline og pathdeformer tidligere for selve banen. Men det blir veldig mye edge arbeid når man skal begynne og sy sammen banen med landskapet imellom og irundt selve banen. Men det er ikke sikkert det er noen annen metode å gjøre det på. Er f.eks Zbrush en god metode ved å sculpte en bane med terreng?

Brukeravatar

oophus
Innlegg: 513
Registrert: man 20 apr, 2009

Legg innav oophus » fre 13 des, 2013

Trur jeg hadde brukt zbrush for å få hele landskapet opp kjapt og gæli med bane og alt.


Gå tilbake til «3dsmax»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron