Rayfire 1.57 PhysX engine problem!

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
AffexNo
Innlegg: 24
Registrert: ons 28 jan, 2009
Sted: Enebakk
Kontakt:

Rayfire 1.57 PhysX engine problem!

Legg innav AffexNo » tir 21 feb, 2012

Hei folkens!

Jeg prøver å følge Andrew Kramer episke tutorial for Epic-Shatter
Epic-Shatter

Problemet er at kula ikke vil knuse. Jeg leste litt rundt på bloggen med folk som hadde samme problem.
Jeg kom da over at det kan ha noe med PhysX Engine, ettersom versjonen jeg bruker er den nyeste.

Dette er en NVIDIA Engine om det kan stemme?
Er dette da et problem når jeg bruker AMD Radeon HD 6900 Series Grafikk kort?

På forhånd takk!

- Audun
Audun Lillemark Åse
3D, VFX, Video Editing
www.Affex.no

Brukeravatar

oophus
Innlegg: 513
Registrert: man 20 apr, 2009

Legg innav oophus » tir 21 feb, 2012

Du kan spoerre Mir Vadim om aa faa den Physx versjonen som er stabil for oeyeblikket. 3.x.x er ustabilt naar det gjelder Rayfire, saa du maa faa tak i 2.7.x om jeg husker rett.

Brukeravatar

Trådstarter
AffexNo
Innlegg: 24
Registrert: ons 28 jan, 2009
Sted: Enebakk
Kontakt:

Legg innav AffexNo » tir 21 feb, 2012

Jeg vet ikke hvilken PhysX Engine jeg har, om jeg har noen i det hele tatt. Problemet jeg prøver å løse er å få Rayfire til og knuse kula. Det er dette som ikke går :S
Audun Lillemark Åse

3D, VFX, Video Editing

www.Affex.no

Brukeravatar

Trådstarter
AffexNo
Innlegg: 24
Registrert: ons 28 jan, 2009
Sted: Enebakk
Kontakt:

Legg innav AffexNo » tir 21 feb, 2012

Der! Fant jeg noe som fungerte!
Om noen får samme problem som meg noen gang se her!

Forum

Takk uansett folkens ;)
Audun Lillemark Åse

3D, VFX, Video Editing

www.Affex.no


Gå tilbake til «3dsmax»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron