Fryse og kopiere instanced particle geometri

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Tormem
Innlegg: 885
Registrert: fre 02 nov, 2007
Sted: Olso
Kontakt:

Fryse og kopiere instanced particle geometri

Legg innav Tormem » tor 09 des, 2010

Hei!

Som overskriften sier, jeg ønsker å generere geometri ved å emitte den som partikler i Maya 2011. Altså, bruke instanced eller replaced geometry på partiklene, stoppe på en frame og kopiere dette som et mesh (og eksportere til OBJ).

Spørsmålet er om jeg på en eller annen måte kan gjøre det uten skripts, som det under?

http://www.nimblestudiosinc.com/joomla/ ... ancer.html

Delspørsmål: Har noen alternative metoder som er testet under 2011?

Hilsen Tore

EDIT: Det tok meg gode 10 sekunder før jeg skjønte det snødde på forsiden. Moro!

Gå tilbake til «Maya»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron