Støv i en layered shader.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
severin
Innlegg: 546
Registrert: søn 25 mar, 2007
Sted: Oslo
Kontakt:

Støv i en layered shader.

Legg innav severin » søn 18 nov, 2007

Hei,

holder på med en modell av gitaren min, og begynner å komme i mål. Men jeg får ikke helt til å lage det laget med støv jeg gjerne vil ha som en del av layered shaderen jeg har laget til lakken.

Har prøvd litt med et lag med hvitt materiale, og fractal o.l. inn på transparency, men får det ikke til å se bra ut!

Er det noen som har tips til hvordan man kan lage det, evt. link til tutorials?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Gå tilbake til «Maya»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron