Selges: ASUS arbeidslaptop

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Hvit_Ravn
Sted: Jørpeland/Stavanger

Selges: ASUS arbeidslaptop

Legg innav Hvit_Ravn » tir 27 sep, 2011

Bilde

SPESIFIKASJONER:
[spoiler]

CPU/Processor:Intel i7-2920XM (2.50 GHz x 8 Threads) | 8 MB L3 Cache | Turbo Boost up to 3.50 GHz (x 4 threads) | 55Watt
Graphics Card: NVIDIA GTX 560M 3GB GDDR5 Graphics Card
RAM/Memory: 16 GB (4 x 4GB) DDR3 1333MHz
SSD: 240GB OCZ Vertex 2 Solid State Drive (285MB/s, TRIM) - Aftermarket
Hard Drive: 500 GB 7200 RPM HDD + 1 TB 5400 RPM HDD
Display: 17.3" Full HD (1920x1080) Widescreen LED Display with ASUS Splendid Video Intelligent Technology
Optical Drive: Blu-Ray Disc Drive (Reader) + CD/DVD Burning Feature
Webcam / Microphone: Integrated 2.0MP Webcam / Integrated Microphone

Wireless: Wireless B/G/N Network Card
Bluetooth: Integrated Bluetooth
Ports: 1 x VGA port for external monitor, 3 x USB 2.0 ports, 1 x USB 3.0 port, 2 x Audio jack : 1 Head phone / 1 Mic-in, 1 x LAN RJ-45, 1 x HDMI, 8-in-1 Card Reader (MMC/SD/Mini-SD/XD/Memory Stick/MS Pro/MS Duo/MS Pro Duo)
Keyboard: Backlit Keyboard
Biometric Security: None
Battery: 8 Cell Lithium-ion
Color: Black
Weight: 8 lbs (w/ 8 Cell Battery)

[/spoiler]

Vurderer og selge en laptop som var tenkt til arbeidsbruk men som bare blir brukt til youtube titting :P Tanken var at jeg skulle jobbe på denne når jeg kom hjem fra 10 timers jobb, da jeg har til gode 2-3 timer på kvelden hvor jeg kunne holde på med 3d. Det har ikke blitt sånn...

Denne er kjøpt i fra USA og har amerikansk/engelsk tastatur-layout.
Den kom med glossy skjerm, men jeg instalerte en matt skjerm i stedet...(Du får med den glossy skjermen på kjøpet, så kan du bytte tilbake hvis du har lyst)
Det følger med en egen ryggsekk som du kan ha laptoppen i og egen mus. Eventuelt kan du få med en microsoft bluetrack ubrukt inkludert i prisen som jeg kjæpte for 599,-
Jeg har instalert windows 7 ultimate og det ligger diverse programmer på laptopen (detaljer kan fåes på pm ;) ) Disse kan du få med eller så kan jeg avinstalere dem om ønskelig.

OBS. Det er en pixel feil i den matte skjermen. Oppe til venstre hjørne lyser den ene pixelen litt sterke enn de rundt.

Jeg har gitt i overkant av 20 000 for denne, kom med bud.

Mvh

Christian
Keep moving forward

Gå tilbake til «Kjøp og Salg»