ESP LTD F-250 el-gitar til salgs

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

danielodland

Legg innav danielodland » fre 01 apr, 2011

Aleks90 skrev:
guitar hero

Ja huff, alt ble ødelagt etter det kom!
Ekte gitarister selger aldri gitarene sine! (Derfor jeg har noen stykker O:) ) haha

Hahaha hvem ga opp gitar pga gitarhero?=)

Brukeravatar

Aleks90
Sted: Nordland, Sortland
Kontakt:

Legg innav Aleks90 » fre 01 apr, 2011

Hahaha hvem ga opp gitar pga gitarhero?=)

No idea.. finnes sikkert noen smartinger som gjør det :P

Brukeravatar

Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » man 04 apr, 2011

Guitar Hero fikk meg til aa begynne igjen :)
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

danielodland

Legg innav danielodland » man 04 apr, 2011

Syns guitarhero var gøy jeg, men ble skikkelig forvirret i begynnelsen, fordi mange steder var det ulogisk fingerplassering=) Fingrene ville noe annet enn spillet ville =) Det har man igjen for å spille årntli gitar...men så fant jeg ut at hemmeligheten er å spille med lyden av =)

Brukeravatar

Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » man 04 apr, 2011

Haha. Snakk om å ødelegge opplevelsen. Ikke ha lyd på Guitar Hero er vel som å kjøre GoKart uten hjul... Noe jeg forøvrig opplevde forrige gang jeg kjørte. Hjulet spratt av. Flaks at ingen fikk det i magen eller hodet...
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

danielodland

Legg innav danielodland » man 04 apr, 2011

Mikademius skrev:Haha. Snakk om å ødelegge opplevelsen. Ikke ha lyd på Guitar Hero er vel som å kjøre GoKart uten hjul... Noe jeg forøvrig opplevde forrige gang jeg kjørte. Hjulet spratt av. Flaks at ingen fikk det i magen eller hodet...

jepp var ikke mye moro uten musikk men ble mye lettere =) Fingerene mine ville intuitivt en ting, mens spillet ville noe annet =)

pampers

Legg innav pampers » man 04 apr, 2011

Mikademius skrev: Hjulet spratt av. Flaks at ingen fikk det i magen eller hodet...

men i ballene derimot :D

Brukeravatar

Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » tir 05 apr, 2011

Det ville uansett vært høy fare for dødsfall i den farten :/ nå sporer vi kanskje litt av her.... Var det ikke en gitar til salgs her inne eller no?

Brukeravatar

Trådstarter
Hymir
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Hymir » tor 07 apr, 2011

jo, det var det. Men den er nå solgt =)

danielodland

Legg innav danielodland » tor 07 apr, 2011

Liker at guitar hero faktisk ser ut til å være lagd av folk som faktisk er opptatt av muskk også..mtp en del av låtvalgene. Kult at det er med på å få en del folk til å åpne øynene for mye bra musikk som de ellers sjelden ville blitt eksponert for. De har liksom ikke bare safet og gått for klassiske luftgitarhits over hele fjølen.

Gå tilbake til «Kjøp og Salg»