3D VFX Artist Søker jobb!

Trenger du jobb? Skriv litt om hva du kan. Link til arbeider du har gjort. Ikke last opp bilder her.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
Wisur
Sted: Oslo

3D VFX Artist Søker jobb!

Legg innav Wisur » tor 03 mar, 2011

Hei!

Jeg er en 22 årig nyutdannet 3D, VFX Artist som søker fast stilling eller evt Freelans oppdrag!

Har hatt noen små oppdrag ved siden av studier, men ingen store greier enda. Men har blitt leid inn av firmaer som Helly Hansen, Octaga, Synkarion og Meat Services!

Jeg jobber hovedsakelig i 3DS MAX, After Effects, Photoshop, Premier Pro. Og har erfaring med plugins som bl.a FumeFX.

Ta kontakt
telefon: 92225842
mail: espen.wisur@gmail.com

Demoreel

MVH Espen Wisur

Brukeravatar

Guilemo
Sted: Viborg, Denmark
Kontakt:

Legg innav Guilemo » tor 03 mar, 2011

Heisann! Jeg vil anbefale deg å korte reelen din ned betudelig og kun ta med dine beste arbeid. Den er nå minst dobbelt så lang som den burde vært.

Lykke til med jobbjakten! :)
- Henning Sanden

Portfolio

Art-blog

henning.sanden[at]gmail.com

Brukeravatar

Drakon
Sted: Sandnes
Kontakt:

Legg innav Drakon » tor 03 mar, 2011

Helt enig i det guilemo sier! En god del bør klippes ut fra demoreelen. Feks, når du har flammer og røyk som ser rimelig bra ut, ødelegger du litt for deg selv med å vise en lilla boks dunke i bakken slik at det kommer røyk. Og den gitaren blir man lei av å se på etter veldig kort tid, jeg ville hatt en mer dramatisk lyssetting, når man ser den ligge på bakken er det nesten umulig å se formene, den blir nesten helt svart. Modellen er bra, men du må presentere den bedre.
Bruk litt mer tid på presentering av modellene dine så skal du se det blir mye bedre :) Stå på!
Don't let the fire fade!

Trådstarter
Wisur

Legg innav Wisur » tor 03 mar, 2011

Tusen takk for gode tips!! Er første gang jeg lager noe sånt, så får ta å slenge sammen noe kortere og bedre, og kan jo ta å lage bedre lys settinger! ;) Tenkte å få teksturert gresshoppa og animert den. For den har jeg rigget fra tidligere!

Har også planer om å lage en egen Fume FX reel også! For der kan man jo gjøre så mye gøy!

Takk for alle innspill! Om det er positiv kritikk eller negativ så er alt like bra å få! Nesten bedre med den negative, sånn at jeg kan få sammen noe som er mye bedre.

Brukeravatar

Guilemo
Sted: Viborg, Denmark
Kontakt:

Legg innav Guilemo » tor 03 mar, 2011

Jeg liker veldig godt innstillingen din! Om du hele tiden fokuserer på å forbedre seg kommer du garantert til å lykkes :)
- Henning Sanden

Portfolio

Art-blog

henning.sanden[at]gmail.com

Brukeravatar

EinarM
3D/VFX/Concept-artist
3D/VFX/Concept-artist
Kontakt:

Legg innav EinarM » fre 04 mar, 2011

du har mye fint du kan sette sammen til en kort reel, og det vil gjøre et bedre inntrykk. Jeg mener at tester og liknende som fume testene ikke burde ha noe på en reel å gjøre. However, så er det fint å vise hvis man har dratt det litt lenger og gjort et prosjekt ut av det. Sier dette rett og slett fordi youtube bla er nedsnødd av korte fume tester, og da virker de lite imponerende i en reel. Det var det konstruktive fra meg =) kort reel, kun de beste arbeidene og legg gjerne ved link til nettsiden din. Der kan folk se på litt mer arbeider som feks fumetester.

Brukeravatar

oophus

Legg innav oophus » fre 04 mar, 2011

Skal du ha Fume i en reel så burde du putte det sammen slik at det blir en skikkelig scene av det. Spreng en vegg, lag en eksplosjon, lag røyk fra dekkene til bilen du allerede har laget i det den spinner av gårde f.eks osv.

Trådstarter
Wisur

Legg innav Wisur » fre 04 mar, 2011

Har nå jobbet frem en idé for en FumeFX short (reel) som jeg tror kan bli bra! Den vil vise de forskjellige elemtentene i FumeFX. Så stikk innom om ett par dager for å se resultatet!

Gå tilbake til «3D Artist Trenger Jobb»