3D VFX Artist Søker jobb!

Trenger du jobb? Skriv litt om hva du kan. Link til arbeider du har gjort. Ikke last opp bilder her.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
Wisur
Sted: Oslo

3D VFX Artist Søker jobb!

Legg innav Wisur » tor 03 mar, 2011

Hei!

Jeg er en 22 årig nyutdannet 3D, VFX Artist som søker fast stilling eller evt Freelans oppdrag!

Har hatt noen små oppdrag ved siden av studier, men ingen store greier enda. Men har blitt leid inn av firmaer som Helly Hansen, Octaga, Synkarion og Meat Services!

Jeg jobber hovedsakelig i 3DS MAX, After Effects, Photoshop, Premier Pro. Og har erfaring med plugins som bl.a FumeFX.

Ta kontakt
telefon: 92225842
mail: espen.wisur@gmail.com

Demoreel

MVH Espen Wisur

Brukeravatar

Guilemo
Sted: Viborg, Denmark
Kontakt:

Legg innav Guilemo » tor 03 mar, 2011

Heisann! Jeg vil anbefale deg å korte reelen din ned betudelig og kun ta med dine beste arbeid. Den er nå minst dobbelt så lang som den burde vært.

Lykke til med jobbjakten! :)
- Henning Sanden

Portfolio

Art-blog

henning.sanden[at]gmail.com

Brukeravatar

Drakon
Sted: Sandnes
Kontakt:

Legg innav Drakon » tor 03 mar, 2011

Helt enig i det guilemo sier! En god del bør klippes ut fra demoreelen. Feks, når du har flammer og røyk som ser rimelig bra ut, ødelegger du litt for deg selv med å vise en lilla boks dunke i bakken slik at det kommer røyk. Og den gitaren blir man lei av å se på etter veldig kort tid, jeg ville hatt en mer dramatisk lyssetting, når man ser den ligge på bakken er det nesten umulig å se formene, den blir nesten helt svart. Modellen er bra, men du må presentere den bedre.
Bruk litt mer tid på presentering av modellene dine så skal du se det blir mye bedre :) Stå på!
Don't let the fire fade!

Trådstarter
Wisur

Legg innav Wisur » tor 03 mar, 2011