Deltidsjobb ved siden av Studier

Trenger du jobb? Skriv litt om hva du kan. Link til arbeider du har gjort. Ikke last opp bilder her.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
Wisur
Sted: Oslo

Deltidsjobb ved siden av Studier

Legg innav Wisur » fre 19 okt, 2007

Hei!

Jeg heter Espen Wisur og går første året på 3d design og animasjon på Noroff instituttet i oslo. Jeg leter etter en sted hvor jeg kan få litt praksis utenfor studiene. Som en deltidsjobb hvor jeg får diverse oppgaver som jeg kan jobbe på ved siden av skole.

Jeg har en erfaring med 3D Studio max, dette bruker vi på skolen og jeg har holdt på med dette programmet endel fra før av også. Har også kunnskaper i programmer som Blender, Zbrush og photoshop. Jeg tilegner meg nye programmer veldig lett og lærer fort. Er en teknisk person med god forståelse for diverse programvare. Mine videre studie planer er å gå på 3d film produksjon på noroff i oslo til neste år. Etter dette har jeg planer om å reise til England og studere på Teeside univeristy. Der skal jeg ta en Bachelor/Master i enten 3d Design eller Computer animation.

Jeg har ikke noe portefølje, men har en blogg hvor jeg legger ut de fleste bildene fra oppgaver på skolen. Under veis og det ferdige resultatet.

http://www.espenwisur.blogspot.com

Håper å høre fra deg/dere, enten om du/dere har innteresse eller ikke.

MVH Espen Wisur
mobil: +4792225842
mail: espen.wisur@gmail.com

Gå tilbake til «3D Artist Trenger Jobb»