3d Generalist søker jobb (Oslo-Drammen Området)

Trenger du jobb? Skriv litt om hva du kan. Link til arbeider du har gjort. Ikke last opp bilder her.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Drakon
Sted: Sandnes
Kontakt:

3d Generalist søker jobb (Oslo-Drammen Området)

Legg innav Drakon » man 06 jul, 2015

Hei!

Da har oljekrisa rammet meg også, så nå jeg ser på dette som muligheten for meg og min kjære til å flytte østover.
Men før man flytter trenger man arbeid :)

Selvsagt hvis noen i Rogaland har ledig stilling vil dette også vurderes da jobb kommer først.

Heter: Steffen Bjugn
Alder: 30 år
Samboer: Ja
Barn: Hund

Jeg har jobbet 7-8 år Hos Petrolink som eneste 3d mann hvor vi hovedsaklig har laget interaktive opplæringskurs for folk som skal jobbe på platformer/gasskraftvert.
Jeg har da erfaring med 3dsmax, Flash, Photoshop, Premiere, After Effects, Captivate, Soundbooth, Zbrush og setter meg fort inn i nye programmer.
Som eneste 3d mann har jeg mye erfaring i å jobbe selvstendig og mye erfaring i å jobbe i team da opplæringskursene blir laget av en gjeng som fletter sammen programmering, 3d bilder/animasjoner, design, lyd og manus.

Skulle det være noe dere lurer på er det bare å spørre. Jeg drar nå på pålagt ferie men jeg skal jevnlig titte innom :)
Ferien blir på østlandet de neste to ukene så hvis noen skulle ønske at jeg kom innom for en liten prat er jeg ikke vanskelig å be :)

Portfolio:
http://www.pixelfx.no/

steffen.bjugn@gmail.com

God Sommer!
Don't let the fire fade!

Gå tilbake til «3D Artist Trenger Jobb»