Søker 3d visualisering / design jobb...

Trenger du jobb? Skriv litt om hva du kan. Link til arbeider du har gjort. Ikke last opp bilder her.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
morfevs

Søker 3d visualisering / design jobb...

Legg innav morfevs » tir 23 apr, 2013

-....
Sist redigert av morfevs den fre 23 aug, 2013, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar

Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » tir 23 apr, 2013

Hei Gianfranco.

Ser bra ut :) Naar det kommer til ansatt/enk, ville jeg gaatt for ansatt om du har muligheten til det. Du kan ha et enkeltpersonforetak on the side om det skulle dukke opp noen korte, lukrative jobber.

M
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Trådstarter
morfevs

Legg innav morfevs » tir 23 apr, 2013

...
Sist redigert av morfevs den fre 23 aug, 2013, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar

Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » tir 23 apr, 2013

Styr unna ENK om du ikke har et oenske om aa jobbe freelance. Jeg har et som jeg bruker til aa gjoere sideoppdrag, men ellers sikter jeg paa ansettelse. Det er mye aa tenke paa naar man kommer til ENK. Det er en egen traad om det her paa hue.
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Trådstarter
morfevs

Legg innav morfevs » ons 24 apr, 2013

...

Brukeravatar

Kelemvor
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Legg innav Kelemvor » ons 24 apr, 2013

Jeg har hatt ENK en stund nå, og først de siste årene har jeg betalt forhåndsskatt. Det kommer an på hvor mye du tjener, og hvis du bruker det for å ta et oppdrag eler to på siden så er ikke det noe som kommer til å dukke opp.

Brukeravatar

Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » ons 24 apr, 2013

morfevs skrev:Jeg leste at paa ENK man maa betale IN ADVANCE skatter 4 gange i aaret? hvordan er det?
du betaler foer du har tjent? umulig...
Hmmm...

Skatteetaten logic... Ja, du betaler skatt forskuddsvis. Selv vet jeg aldri hvor mye jeg kommer til aa tjene saa jeg maa tippe og det blir forskjellig hver gang. Normalt setter jeg dette lavt ettersom jeg i utgangspunktet skal jobbe med ENK paa siden. Da blir ikke forskuddsskatten noe merkbar. Setter du 500k der saa maa du jo skatte 200k som du maa hoste opp paa ett vis.

Brukeravatar

Trådstarter
morfevs

Legg innav morfevs » tor 25 apr, 2013

...

Brukeravatar

Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » ons 15 mai, 2013

Hoeres ikke bra ut. Om du gjoer det selv sparer du foerst og fremst de 6%. Over ett aar og 600.000 er 6% faktisk 36.000. I tillegg vil du ikke ha skattepenger paa konto saa du taper renter og. Det koster nesten ingenting aa opprette et ENK saa det er nok penger rett i soepla, om du ikke er livredd regnskap og litt ALTINN saaklart. Uansett, da er det bedre med en regnskapsfoerer som hjelper deg naar det kommer.

Brukeravatar

Trådstarter
morfevs

Legg innav morfevs » fre 23 aug, 2013

...

Brukeravatar

Trådstarter
morfevs

Legg innav morfevs » fre 23 aug, 2013

...

Brukeravatar

Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » fre 23 aug, 2013

I all verden morfevs..?
Du sletta alle innlegg paa 3d hue? Merkelig oppfoersel maa jeg si. Det oedelegger traader som kunne vaert interessante for mange. Kanskje man skulle hatt en tidsfrist paa edit?

Gå tilbake til «3D Artist Trenger Jobb»