Erfaren nuke compostor og 3d generalist ledig for oppdrag.

Trenger du jobb? Skriv litt om hva du kan. Link til arbeider du har gjort. Ikke last opp bilder her.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
jansol
Kontakt:

Erfaren nuke compostor og 3d generalist ledig for oppdrag.

Legg innav jansol » tir 02 apr, 2013

Mitt navn er Jan Ivar Solås, jeg har de siste 2 årene jobbet som nuke compositor hos Storm Studios i oslo og vil nå gå ut som freelancer etter 30.April og søker i den forbindelse nye oppdrag. Jeg har erfaring fra Trolljegeren, Uskyld, Kon-tiki og Victoria, samt mange flere, gode prosjekter i mindre skala deriblant reklame.

Se gjerne min imdb profil her; imdb kredentialer

I min periode på storm har jeg først og fremst jobbet med keying, generell integrasjon av cg/2d elementer inn i plate, 3d projiseringer og matchmoving.

Jeg er i utgangspunktet 3d utdannet og er en god bruker av 3d applikasjonen Maya, er kjent med z brush, og Vue.

Jeg holder i skrivende stund på å lage Showreel, og vil poste denne under denne tråden så fort den er ferdig.

Har du noen spørsmål, eller vil snakke med mine referanser så er det bare hyggelig om du tar kontakt på 92041198 for info.

MvH
Jan Ivar Solås
92041198
Jansolaas@gmail.com

Brukeravatar

Trådstarter
jansol
Kontakt:

Hepp!

Legg innav jansol » lør 20 apr, 2013

Da er reelen ferdig, håper dere tar dere tid til å se den. Jeg har fortsatt ledig kapasitet i Mai og utover.

Håper å høre fra dere.

-Jan

92041198
Jansolaas@gmail.com

Vimeo

Gå tilbake til «3D Artist Trenger Jobb»