3D artist - visualisering ++

Trenger du jobb? Skriv litt om hva du kan. Link til arbeider du har gjort. Ikke last opp bilder her.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Andrews

3D artist - visualisering ++

Legg innav Andrews » ons 01 aug, 2012

Hei folkens!

Jeg på utkikk etter jobb.
Mitt spesialfelt innenfor 3d er visualisering, men er også dreven på andre områder. Det siste året har jeg jobbet som frilanser og jobbet hardt med porteføljen min.

Fra Teesside University i England har jeg fått en Bachelor Of Arts in Creative Digital Media With First Class Honours. Før dette tok jeg en utdannelse som teknisk tegner som gjør at jeg forstår arkitekturtegninger og utrykk

Jeg er en sosial person som alltid gir 100% og fungerer godt i et team, men er ikke redd for å ta ansvar og jobbe alene på prosjekter.

Generalist showreel:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yVNhdbyItkY&feature=plcp[/youtube]

Visualisation showreel:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=epybGBfd9_A&list=UUSXDTkHQFyAQUwV0WGmpF5w&index=2&feature=plcp
[/youtube]
Kontakt info:
Andreas Magnussen
+47 934 23 269
andreas.magnussen.am@gmail.com

hardrock_ram
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » søn 05 aug, 2012

Er det lov å komme med kommentarer i denne forumkategorien? :P

Du har jo masse som ser skikkelig bra ut (heltproft) i begge reelene, så hva gjør "tester" blandet sammen med dette? :P. Det jeg mener er at av og til dukker det opp noe som kun krever basiskunnskaper i reactor, animasjon eller modelering. Snuttene med kuber har kanskje en rolle for å skape litt stemning i reelen, men ellers er det innimellom puttet inn snutter som trekker wow-faktoren ned igjen fra det man nettopp så.

Med SÅ mye bra (de fleste visualiseringene ser helt rå ut), så er det helt unødvendig å blande inn halvbra arbeid og tester. Slik ser ihvertfall jeg det :)
if your not living on a killing ground, you better make your own

Brukeravatar

Trådstarter
Andrews

Legg innav Andrews » tir 07 aug, 2012

Gjør ikke meg noe med tilbakemeldinger :) er jo bare sånn man blir bedre, og jeg er ute etter best mulig reel.

men ellers er det innimellom puttet inn snutter som trekker wow-faktoren ned igjen fra det man nettopp så

List gjerne opp hvilke arbeider du syns drar reelen ned, så skjønner jeg akkurat hvilke arbeider du mener utenom kubene :)

Gå tilbake til «3D Artist Trenger Jobb»