3D-grafiker söker jobb i Oslo

Trenger du jobb? Skriv litt om hva du kan. Link til arbeider du har gjort. Ikke last opp bilder her.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
ROCKYARD
Kontakt:

3D-grafiker söker jobb i Oslo

Legg innav ROCKYARD » lør 03 des, 2011

Hejsan =)

Jag är en 27-årig 3D-grafiker som nyligen flyttat från Göteborg till Oslo.
Jag tog examen som 3D-grafiker från Computer Graphics Design programmet (2-årig utbildning helt fokuserad på 3D-visualisering) på KY-Akademien i Göteborg i somras och är nu på jakt efter ett jobb i eller omkring Oslo.

Jag har alltid varit intresserad av fin arkitektur och inredning vilket gör att jag inom 3D tycker att det är fantastiskt roligt med arkitekturvisualisering / visualisering av interiörer, möbler etc. men jag är väldigt intresserad av alla typer av kreativa grafiske stillinger i Oslo.
Jag har ett stort intresse för grafisk design men även design i allmänhet och tycker mycket om fin konst.

Före mina 3D-studier i Göteborg arbetade jag med marknadsföring och grafisk produktion för print under några år. (Se mitt CV för mer info kring min bakgrund)
Innan dess studerade jag Digital Medie Design vid Örebro Universitet under 2 år.

Jag behärskar Maya, 3DS-Max, After Effects, Photoshop, Indesign och Illustrator.
Jag har lätt för att lära och tycker mycket om att lära mig ny programvara.

Eftersom jag har min käresta i Oslo vill jag nu hitta ett spännande arbete där jag kan bidra med mina kunskaper och samtidigt fortsätta att utvecklas.

Är ni intresserade av en kreativ, öppensinnad och målmedveten 3D-grafiker så hoppas jag ni vill
kika på min hemsida www.rockyard.se, där finns både min portfolio och mitt CV.

Hoppas att höra från er!
Med vänlig hälsning
Fredrik Simonsson
www.rockyard.se
Söker arbete som 3D-Grafiker i Oslo
Se min onlineportfolio på www.rockyard.se

Gå tilbake til «3D Artist Trenger Jobb»