Diablo 3 Cinematic: Black Soulstone

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

danielodland

Legg innav danielodland » ons 26 okt, 2011

hardrock_ram skrev:Det var vel snakk om 27 min ingame cinematics til sammen? Ikke at denne sekvensen var et brudd fra EN video på 27 min alene?

Må si at jeg synes det er fett at de har cinematics som driver handlingen videre. Virker som at alle annmeldere opp igjennom de siste 10-15 årene synes det er så fantastisk hvis dette gjøres ingame, for da "tas man ikke ut av handlingen", men det er da mye fetere med cinematics!

hehe liker godt halflife-modellen, jeg =)

Brukeravatar

Saihtam
Sted: Sunde, Kvinnherad, Hordaland, Norway

Legg innav Saihtam » ons 26 okt, 2011

Eg gjer pokker i korleis dei gjer det så lenge det er ein god historie og skikkeleg gjennomført. :)

Elskar korleis dei gjer det i både HL, Uncharted og MGS.
Mvh
Saihtam

danielodland

Legg innav danielodland » ons 26 okt, 2011

Men er det ikke kjipt å hele tiden bli avbrutt og fratatt kontroll? Jeg liker det ikke. Kjøpte Cataclysm da det kom, og en av tingene jeg likte med wow fram til da var mangelen på cutscenes. Det var ganske få av de for å være et såpass "episk" spill, men i Cata var det plutselig cutscenes overalt.

Er forsåvidt enig i at hvis man skal ha cutscenes er det bedre at de er prerendret enn at de bruker spillmotoren.

Brukeravatar

Saihtam
Sted: Sunde, Kvinnherad, Hordaland, Norway

Legg innav Saihtam » ons 26 okt, 2011

Nokon gongar kan det vera greitt å miste kontrollen, då kan ein få episke øyblikk slik som ein får i MGS. Men må sei at Uncharted har jo klart å mikse dette fint. Sekvensen med bygningen som blir øydelagt i 2'ern er konge.

Det har så mykje å sei kva type spel det er, korleis det er bygd opp og ikkje minst historien. ++
Mvh

Saihtam

Brukeravatar

v@la
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » tor 27 okt, 2011

Jeg håper for guds skyld ikke de driver å spyr inn med in-game cinematics i diablo 3 i tide og utide. Ja det funker i uncharted osv, men ikke i Diablo!! Jeg tror heller ikke det kommer til å bli sånn. Da blir jeg isåfall :x
3D Designer / Animatør
www.mediateam.no
www.3dvala.com

Gå tilbake til «Nyheter»