Idyllic - New iOS platformer

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
The Odd Apple

Idyllic - New iOS platformer

Legg innav The Odd Apple » tor 22 sep, 2011

Har fulgt FatCow Games ei stund (firma fra Kristiansand), og nå som det nye spillet er ute, og jeg sitter her med en telefon fra forrige århundre.

De sier det skal være med å hjelpe connectionen mellom casual og hardcore gamers.
http://idyllic.fatcowgames.net/

Jeg vet ikke, spillet ser jo kult ut.
Det har så langt fått 4.5/5 i gjennomsnitt på reviews. So I dunno.

Hva tror dere?

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » tor 22 sep, 2011

Ser absolutt interessant ut. Skal få testet det senere! Vet forøverig godt hvem CEO'en er også. Hyggelig fyr :)

Har vært en god del spill og 3D-relatert aktivitet i Kristiansand de siste årene. Mange nye firmaer som dukker opp, så det er moro å se at det faktisk kommer noe produkt ut til slutt også! Egentlig burde man kanskje snart til og med tenke litt på å få til noen uformelle meets også!
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Cyberiusx

Legg innav Cyberiusx » man 26 sep, 2011

Vi har nok mye arbeid foran oss og det vil nok gå resten av året for å fikse på noe, hadde det ikke vært for økonomi hadde vi ventet et par måneder til. Men formålet er egentlig track record men med god fanbase og observerende øyne og lyttende ører, skal vi høre og forbedre så fort vi kan.

Akkurat nå er den for hardcore og folk må spille for lenge før de kommer til gøye delen, så vi skal gjøre noen små endringer forløpig og jobbe med en større patch til senere tid.

Så, uansett om spillet har sine svakheter så må vi bare patche og gjøre den bedre overtid. Men kanskje støtte oss heller og bidra til at vi kan investere mer tid i prosjektet?

I så fall er det bare å ta en tur innom her og plukke opp et kopi fra linken over eller under:
http://www.idyllic.fatcowgames.net

Reviews:
iFanzine 4,5/5
NRK filmpolitiet 4/6
Appspy 4/5
Appscore 8/10
thesmartphoneappreview 70/100
Community review: 15 stykk som har rated 5 stjerner til nå

PS: Takk for at du tok oss opp her. :)

Mvh
Amit Ginni Patpatia
FatCow Games
CEO

Brukeravatar

Trådstarter
The Odd Apple

Legg innav The Odd Apple » man 26 sep, 2011

Jeg, med en telefon fra tida der kjerrer ble aktivt brukt, har faktisk fått prøvd det nå!

Selvom jeg sugde solid i det, så var det overraskende mye mer engasjerende enn det det så ut som på traileren.

Good job FatCow!

Brukeravatar

v@la
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » tir 27 sep, 2011

Kult at dere har gjennomført og sluppet et spill! Jeg skal være helt ærlig og si at via traileren så synes jeg det så litt kjedelig ut. Traileren startet bra, men etterhvert som traileren gikk synes jeg det så ut som lite variasjon både i miljø og hva traileren viste. Så kanskje dette er noe dere bør tenke litt på? Traileren her blir på en måte inngangsporten til spillet dere helt sikkert har brukt MASSE tid på. Så jeg siterer det som allerede har blitt nevnt her:

Selvom jeg sugde solid i det, så var det overraskende mye mer engasjerende enn det det så ut som på traileren.

Uansett, bra jobba!! =D>
3D Designer / Animatør
www.mediateam.no
www.3dvala.com

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » tir 27 sep, 2011

Er også enig i denne..
Har dere forresten snakket med FVN o.l. for å prøve å få litt gratis-PR? Kanskje VG også ettersom de har kjørt den spillnorge-serien sin? :)
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Cyberiusx

Legg innav Cyberiusx » tir 04 okt, 2011

Hei!

Det finnes forløpig veldig enkel omgivelse som er da fra ond variasjon til godere og godere versjon. Men, hvis dere har flere forslag til hvordan dere ville hatt traileren så må dere gjerne foreslå! Vi har lagt merke til at tilbakemelding fra Nordmenn skiller seg veldig fra andre sine tilbakemeldinger i USA og andre land.

Jeg tenker kanskje å lage en gameplay video etter neste patch og ikke helt ny trailer? Kanskje 3 forskjellige gameplay videoer satt sammen til et stort, som viser tidlig i spillet, mid game og late game? Hadde kanskje det vært mer selgende for dere?

Også tror jeg heller det vil bidra litt mer i forhold til hvordan spillet fungerer i helhet enn bare trailer, reviews og alt dette.

Ellers har jeg ikke kontaktet FVN/VG enda, jeg tenker å gjøre det etter patch eller så venter vi på at noen tipser de for oss, som alltid er bedre.

Brukeravatar

Trådstarter
The Odd Apple

Legg innav The Odd Apple » tir 04 okt, 2011

Jeg tror det er for mye tekst involvert i traileren. Det gjør at vi leser mer enn vi ser, som gjør at det blir litt... meh.

Prøv å utfordre spilleren. "Are you skilled enough to make the world good?" Eller noe lignende, i steden for å priset at man får lov til å gjør det. En gameplay video hadde også vært stilig :)

Gå tilbake til «Nyheter»