Wacom Inkling

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
artifushion
Sted: Norge
Kontakt:

Wacom Inkling

Legg innav artifushion » tir 30 aug, 2011

Nytt "tegnebrett" fra Wacom

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fXbBA1DRE84&feature[/youtube]
www.amvfx.com

Brukeravatar

Tormem
Sted: Olso
Kontakt:

Legg innav Tormem » tir 30 aug, 2011

http://eu.shop.wacom.eu/Inkling

Ikke så dyrt heller. Har tenkt det ville vært kjekt med et ekstra brett til laptop hjemme. 1700 kroner. Må leste tester. Må se video. Må kanskje kjøpe.

Brukeravatar

Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » ons 31 aug, 2011

Jeg faar en "Tror det ikke foer jeg faar se det" av denne. Spesielt ettersom du kan lage layers og faar strokes i vektor. Blir spennende aa teste.
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

lot1on
Sted: Oslo

Legg innav lot1on » tor 01 sep, 2011

Mikademius skrev:Jeg faar en "Tror det ikke foer jeg faar se det" av denne. Spesielt ettersom du kan lage layers og faar strokes i vektor. Blir spennende aa teste.

enig, men hvis den funker ser den helt rå ut :)

Brukeravatar

Kelemvor
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Legg innav Kelemvor » tor 01 sep, 2011

Layers er jo ikke noe problem. Det er jo ikke akkurat sånn at man kan bla i layers, eller få oversikt over de på Inkling'en, i hvert fall ikke etter det jeg kan se. Skulle jeg gjette så lager den bare et skille når du trykker på 'lag nytt layer' og tar det neste du tegner og lagrer som et nytt 'bilde' som assosieres med det originale bildet som et layer.

Når det gjelder vektor så er det nok en utjevning på strekene slik du får med blyanten i illustrator.

Uansett så ser det jo ut som en morsom sak for de som kan å tegne. :D

Brukeravatar

Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » fre 02 sep, 2011

Jeg skal hvertfall ha en.
Tenker det kan bli veldig nyttig om man driver med webdesign og logo etc. 2d arbeid.
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » tor 17 nov, 2011

Herre.. Hvor mange ganger skal denne bli utsatt?
Gidder snart ikke handle den.

Brukeravatar

SveinKF
Sted: Karmøy
Kontakt:

Legg innav SveinKF » tor 17 nov, 2011

Får bare smøre oss inn med tålmodighet. Vil nå håpe at når den kommer så fungerer den helt smertefritt.
Dei vil vel ikke gi ut noe som ikke er bra nok. Håper ikke den blir utsatt ut i evigheten, da.

Brukeravatar

Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » tor 17 nov, 2011

Har ikke noe med kvalitetssikring å gjøre. De har rett og slett leveringsproblemer og får ikke produsert opp så mye som de hadde regnet med.

Brukeravatar

Trådstarter
artifushion
Sted: Norge
Kontakt:

Legg innav artifushion » fre 18 nov, 2011

Hvor blir disse produsert?
Tenker på flom i Thailand som en mulig årsak hvis den produseres der.
www.amvfx.com

Brukeravatar

FXdal
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav FXdal » fre 18 nov, 2011

artifushion skrev:Hvor blir disse produsert?
Tenker på flom i Thailand som en mulig årsak hvis den produseres der.

Godt poeng, og selv om de ikke er produsert der er det godt mulig at enkelte komponenter er det.
Øyvind Fiksdal
http://www.fxdal.com

Brukeravatar

Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » lør 19 nov, 2011

Det startet foer det tror jeg.

Dear customer,

Here is some more information about the whereabouts of the Inkling.

We fully understand that you are not satisfied with the availability and the shipping timing, we are really sorry for that.

The Inkling is a new product innovation - and due to the overwhelming demand combined with the actual shortfalls in delivery from our factory we face some serious delays in delivery.

We are sorry for this inconvenience and do our best to solve the challenges with the supply situation as soon as possible.

Here are some facts and details about the Inkling:

The production of Inkling is slower than planned, means per week we get less Inklings than planned, that’s why it takes longer than expected to fulfil the whole delivery and to serve all customers who already pre-ordered at once.

The first tranche to our customers was shipped on October 6.

The second tranche will be shipped within this week. The next tranche is planned for end October.

The ones, who ordered first, are getting their Inkling first. We are convinced that this is the best and fairest way to treat the Inkling customers and we promise that everybody is treated fair and respectfully.

This information concerns the Wacom Europe eStore.
At this moment we can’t promise you an exact date when the Inkling will be in stores in the different European regions. Sorry again for not being able so serve all the demand immediately.
We will keep you informed about news regarding the supply situation.
We are sorry for the inconvenience caused to you.
We are working hard to improve the supply and delivery situation.

Greetings Wacom Europe

Gå tilbake til «Nyheter»