RetopoG

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

RetopoG

Legg innav Mikademius » lør 16 jul, 2011

Looks interesting...
http://retopog.com/

Selv trives jeg godt utenfor maya, men det er sikkert greit for hus der Maya er hovedverktoeyet i pipe.
Lite info om naar man kan forvente det da. Sitter med Topogun 2 naa og er fornoeyd med det. Det koster
$100 for standalone og er vel verdt pengene.
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Strandli

Legg innav Strandli » lør 16 jul, 2011

Ligner veldig på noen av Freeform verktøyene i 3DS Max's sine Graphite Modeling Tools (gamle polyboost).

Selv bruker jeg disse verktøyene veldig ofte, så om man bruker Maya hadde jeg gitt dette en ekstra titt, utmerket til retopoing dersom man ikke har Topogun. Selv foretrekker jeg Max sine retopo-verktøy fremfor Topogun, men det er nok en vanesak.

Brukeravatar

krth8

Legg innav krth8 » lør 16 jul, 2011

Minte meg også om Wrapit
Russia is not a country, it's a lifestyle...

National Oilwell Varco

www.1kvisuals.com

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » lør 16 jul, 2011

Retopo software gjør jo stort sett det samme. Selv holder jeg meg ofte til enkle operasjoner selvom ting som symmetry warp etc ser ganske sexy ut.
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

shcmack
Kontakt:

Legg innav shcmack » tir 26 jul, 2011

Han samme fyren jobber faktisk med et script som skal forbedre den nye Editable Motion Trail funksjonen som kom i Maya 2012, og vurderer å bake dette verktøyet inn i prisen for de som kjøper RetopoG. Ser veldig interessant ut!

Link

Gå tilbake til «Nyheter»