Trolljegeren blir amerikansk

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Balderac

Legg innav Balderac » lør 11 jun, 2011

Tipper spesialeffekt budsjettet blir mangedoblet i forhold til den Norske versjonen ?

danielodland

Legg innav danielodland » søn 12 jun, 2011

Balderac skrev:Tipper spesialeffekt budsjettet blir mangedoblet i forhold til den Norske versjonen ?

Det er veldig sannsynlig, men det er erfaringsmessig ikke en indikasjon paa bedre spesialeffekter. Men tipper det blir flere av de. Haaper igrunn at de ikke gjoer det til en remake, men heller en film inspirert av originalen. Haaper det blir amerikanisert og at de ikke proever aa gjoere det norsk. I saa fall blir disse menneskene ansvarlig for hvordan resten av vesten ser paa Norge i lang tid. hvis det ga mening =)

Balderac

Legg innav Balderac » søn 12 jun, 2011

Selvfølgelig - penger bestemmer ikke alene kvaliteten på spesialeffekter, ofte heller kvantiteten, men som den spesialeffekt-horen jeg er, så la jeg godt merke til at antall scener med CGI var godt balansert med budsjettet til denne filmen uten at jeg mener at det gikk ut over kvaliteten på filmen. Man fikk jo en ganske lang scene på slutten der en fikk studert det svære trollet en stund.

Favorittscenen angående CGI var forresten småtrollene som kom inn i gruven der de holdt til. :)

danielodland

Legg innav danielodland » søn 12 jun, 2011

Småtroll=) Alt er relativt.

Enig, syns trolljegeren hadde en perfekt balanse der ja.

Brukeravatar

Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » søn 12 jun, 2011

Vet ikke hva jeg tenker om dette. Kan bli bra, kan bli daarlig. Aner ikke hvilken vei de vil gaa med dette. Haaper troll blir troll og ikke generisk monster hvertfall :)
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

megaman
Sted: Sandefjord

Legg innav megaman » søn 12 jun, 2011

Hva med jobbene som nå blir gjort utenlands istedenfor her?

Noen som har tanker rundt det?
Freelancer

Brukeravatar

Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » man 13 jun, 2011

Den ville aldri blitt gjort i Norge uansett. Vi har gjort trolljegeren en gang. Dette er en remake. Jeg ser paa det som en selvfoelge at den ikke blit gjort i Norge.
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Fanzypantz
Sted: Trondheim

Legg innav Fanzypantz » ons 22 jun, 2011

Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne. - Flåklypa

Andreas Halvorsen Tollånes - https://andreastollanes.wordpress.com/

Brukeravatar

Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » ons 22 jun, 2011

Gå tilbake til «Nyheter»