Info om SP1 til 3dsmax2012

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
hardrock_ram
Sted: Kristiansand

Info om SP1 til 3dsmax2012

Legg innav hardrock_ram » tor 26 mai, 2011

HER

Max2012 er jo generelt raskere enn 2011, og en del av påfunnene, som for eks. caddies fungerer jo mye bedre i 2012. At det kom til å være en del bugs med nye Nitrous var ganske åpenbart. Nå ser det ut til at disse problemene stort sett blir fikset, og da blir Max2012 ganske så brukbart etter min mening. Det blir ihvertfall slutt på å konstant vurdere om jeg skal bytte programpakke ...
if your not living on a killing ground, you better make your own

danielodland

Re: Info om SP1 til 3dsmax2012

Legg innav danielodland » tor 26 mai, 2011

hardrock_ram skrev:HER

Max2012 er jo generelt raskere enn 2011, og en del av påfunnene, som for eks. caddies fungerer jo mye bedre i 2012. At det kom til å være en del bugs med nye Nitrous var ganske åpenbart. Nå ser det ut til at disse problemene stort sett blir fikset, og da blir Max2012 ganske så brukbart etter min mening. Det blir ihvertfall slutt på å konstant vurdere om jeg skal bytte programpakke ...

...helt til neste år ;)

pampers

Legg innav pampers » tor 26 mai, 2011

Nitrous: MIRRORED OR NEGATIVELY SCALED OBJECTS HAVE WRONG EDGE DISPLAY

UVW Unwrap editor is extremely slow

<---happycat

Trådstarter
hardrock_ram
Sted: Kristiansand

Re: Info om SP1 til 3dsmax2012

Legg innav hardrock_ram » fre 27 mai, 2011

danielodland skrev:
hardrock_ram skrev:HER

...helt til neste år ;)

Feil. Det er jo stress å bytte pakke til noe annet. Det er ikke alltid like fornøyelig å bytte til en nyere Max-versjon heller. De kommer altfor ofte, og med altfor mange nye tulle-features framfor bug-, hastighets- og workflow-fiksing. Max2012 med SP1 kan nok derimot bli ganske behagelig. Det betyr at man ikke trenger å stresse med å oppgradere i et tynt håp om at ting fungerer bedre.
if your not living on a killing ground, you better make your own

Gå tilbake til «Nyheter»