GoZ Update 1

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Guilemo
Sted: Viborg, Denmark
Kontakt:

GoZ Update 1

Legg innav Guilemo » tir 19 apr, 2011

As part of our commitment to expanding the capabilities of GoZ, Pixologic is pleased to announce the release of our first GoZ update! This update resolves minor issues reported by users of various applications. It also expands support to include modo 501 and Cinema 4D R12.

Link

Jeg elsker GoZ, men det har vært noen stygge feil i den så langt. La oss håpe at de er blitt fikset.
- Henning Sanden

Portfolio

Art-blog

henning.sanden[at]gmail.com

Brukeravatar

EinarM
3D/VFX/Concept-artist
3D/VFX/Concept-artist
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav EinarM » tir 19 apr, 2011

Forrige versjon funket jo 50/50. Men vil si man har bedre kontroll og sikkerhet ved å gjøre det på dan "gamle" måten.

Brukeravatar

Trådstarter
Guilemo
Sted: Viborg, Denmark
Kontakt:

Legg innav Guilemo » tir 19 apr, 2011

Ja, jeg er helt enig. Dvs, om GoZ funker akkurat som den skal, er den fantastisk, men den har ikke gjort det. F.eks har jeg hatt forferdelige problemer med scale, posisjon og rotasjon på modellene mine. På mitt seneste prosjekt hadde jeg virkelige massive problemer: Scalen var feil, rotasjonen var feil, scalen.. Til og med UV mappen var flippet. Det var et sant helvete å posisjonere alle delene manuelt.

La oss håpe at Pix har fikset slike bugs.
- Henning Sanden

Portfolio

Art-blog

henning.sanden[at]gmail.com

Brukeravatar

EinarM
3D/VFX/Concept-artist
3D/VFX/Concept-artist
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav EinarM » tir 19 apr, 2011

fikk til Goz mellom photoshop nå. Ser ut til at den henger seg opp av og til med noen temp filer. Da må man bare loade in ztool på nytt ect. 3D i photoshop er litt tregt. Tbh så synes jed det virker bedre å jobbe i bodypaint/mari. Men jeg får teste litt mer. Ønsker ja at man skal kunne ha fin flyt og frihet med alle verktøyene og costom brushes i photoshop. Skulle ønske PS hadde hatt det samme oppsettet med interaktiv 3d som zbrush, da tenker jeg på hvordan man roterer og scaler ting.

Uansett.. Jeg skal komme tilbake med en update and 3D paint med GoZ og hvordan det fungerer senere over til maya/max. Når jeg får testet litt mer :)

Gå tilbake til «Nyheter»