The Three Musketeers Trailer

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

The Three Musketeers Trailer

Legg innav Mikademius » fre 25 mar, 2011

Hei hei.

Naa er traileren til Three Musketeers ute. Jeg har jobbet paa denne i ca. to maaneder naa.
Det blir mye action i denne filmen. Dette er bare en liten smakebit og vi jobber fortsatt med
de store sekvensene :) enjoy

http://trailers.apple.com/trailers/summ ... usketeers/
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

danielodland

Legg innav danielodland » lør 26 mar, 2011

Håhåhåhåhå!

Skal nok se ja =)

Brukeravatar

NastyMix
Sted: moss

Legg innav NastyMix » lør 26 mar, 2011

Neineineineinei!!!!! De har ødelagt historien!!!!!! Det er voldtekt av boken! De får ikke lov! Om de fjerner tittelen, kan jeg kanskje vurdere å se den.
"Det er sannsynlig at noe usannsynlig vil skje."

Brukeravatar

Drakon
Sted: Sandnes
Kontakt:

Legg innav Drakon » lør 26 mar, 2011

Kule effekter ja :) Hva jobber du med på filmen?
Don't let the fire fade!

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » lør 26 mar, 2011

Har de ødelagt historien? Handler ikke boken om England, Paris, backstabbing og svik + tre små helter :)

Jeg jobber som modellør på denne. Kan fortelle mer når den slippes, evt. når traileren kommer. Har ikke noen av mine modeller med i denne teaseren.
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Medi8or
Sted: Lyngdal

Legg innav Medi8or » lør 26 mar, 2011

For min del var det definitivt noen "wtf moments" der. Froskemann-fyren som dukker opp med to paraplyer, ymse våpen som batanga/balisong og flammekaster, slowmotion kampscener, flyvende dame(?), flyvende skip!?
Kan sikkert bli underholdene, men det ser ut som om historien bare er en knagg de kan henge effekter og action på..

Kall det gjerne "Ræva i tårnvinduet * - basert på Alexandre Dumas Tre musketerer", men det blir aldri "De tre musketerer".

(* sett inn egen tittel her)

-

Ja..
Selv om jeg ikke gleder meg noe særlig til filmen, så gleder jeg meg til du poster litt av det du har jobbet med. :D
My dongle is small, hard, and purple.

danielodland

Legg innav danielodland » lør 26 mar, 2011

vet ikke hvordan noen kan bedømme innholdet ut i fra den traileren, jeg er iaffal positiv til jeg har sett mer =)

jeg har riktignok ikke et nostaligisk eller på andre måter sterkt forhold til boka eller historien generelt, så kanskje dere ser noe jeg ikke ser =)

Brukeravatar

v@la
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » lør 26 mar, 2011

Dette så jo artig ut :) Kult at du har jobbet på denne filmen Mikademius! Er det lov å spørre hvordan du har fått denne type jobb? Spørre er vel alltids lov, om du ønsker å svare på det er en annen ting :)
3D Designer / Animatør
www.mediateam.no
www.3dvala.com

Brukeravatar

NastyMix
Sted: moss

Legg innav NastyMix » søn 27 mar, 2011

danielodland skrev:vet ikke hvordan noen kan bedømme innholdet ut i fra den traileren

...med en gang jeg så en ninja, ildkanoner, og det hele ble avsluttet med flyvende skip og milla jovovich som kjører en "resident evil ting" og flyr noen etasjer ned fra en bygning. Nok for å si at efektene er driiiiitkule, filmen er underholdende men ikke er noe bra. Men jeg er fortsatt ganske sikker på at det er moro å jobbe på den som vfx/3d artist. :)

Gleder meg til Mikademus sitt arbeid på sølvskjermen ;)
"Det er sannsynlig at noe usannsynlig vil skje."

Brukeravatar

krth8

Legg innav krth8 » søn 27 mar, 2011

Blir nok en standard hollywood popcorn flick.

Forventer aldri story når jeg ser en slik trailer men kule actionsekvenser og bra effekter :D
Russia is not a country, it's a lifestyle...

National Oilwell Varco

www.1kvisuals.com

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » tir 29 mar, 2011

Medi8or: Hehe. Så vi får ikke deg inn i kinosalen med det første nei :) Det hele er litt mer steam punk enn det man er vant til fra den tiden og de har tatt seg noen ekstra friheter ja. Det kan hende noen av tingene ikke er helt som du tror heller ;) Desverre tror jeg ikke de er interessert i å gjøre noe med tittelen [-X

danielodland: Samme her. Jeg har ikke noe forhold til boken. Bare til filmen fra 93 (?) med psycho Sheen og gjengen. Plager meg at de sier Dartænjan på skikkelig amerikansk og ikke Dartanjah som D'artagnan sies. Jeg sier det konsekvent her for å plage Nord Amerikanerene.

v@la: Ikke så mye hokus pokus egentlig. Jeg søkte på jobben og fikk en telefon dagen etterpå. Har vel litt med timing å gjøre og. De trengte seniors og de trengte generelt folk for å wrappe opp denne. Det er bare å søke. Det værste som skjer er at man blir stuck i Norge og det er jo ikke så alt for ille i utgangspunktet ;

NastyMix: Haha, det er da virkelig ingen ninjas der :) Morro å jobbe på hvertfall :)

krth8: Mye mulig :) Popkorn er jo digg så da er vel alle glade :)

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » lør 02 jul, 2011

Sist redigert av Mikademius den søn 03 jul, 2011, redigert 1 gang totalt.

danielodland

Legg innav danielodland » søn 03 jul, 2011

Fett. Skal se denne. Hva i traileren har du vært med på?

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » søn 03 jul, 2011

Ting gaar saa fort at det nesten er umulig aa se hva jeg har jobbet paa :)
Skroget paa begge skipene har jeg gjort all detaljearbeid paa det blaa skipet fra bunnen opp til foerste skille. Planker paa skroget til det store skipet. Ble vel i alt rundt 5000 planker og 3000 rivets. Traer rundt 00:38-00:40. Haandjern paa D'artagnan under hopp explo scenen (ca 1 pixel store, lol) Blir lettere aa se naar filmen faktisk kommer ut.

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » fre 21 okt, 2011

Gå tilbake til «Nyheter»