Digital Storytelling 2011, 13. - 15. april

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

krth8

Legg innav krth8 » ons 30 mar, 2011

Hadde joinet om jeg hadde vært flink nok for intermediate :P

Har lenge hatt lyst og sette meg inn i nuke, men har aldri fått begynnt skikkelig.
Russia is not a country, it's a lifestyle...

National Oilwell Varco

www.1kvisuals.com

Brukeravatar

Trådstarter
kimblarsen
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav kimblarsen » tor 31 mar, 2011

Kjære VFX, 3D, CG venner, 3dhue medlemmer

Jeg føler at jeg allerede har tråkket over en eller annen uskreven eller skreven forum plakat i mine nå veldig mange oppfordringsposter om årets Digital Storytelling arrangement.

Men faktum er at jeg ville angret på det hvis jeg ikke sa fra. Ståa vår akkurat nå er at vi har temmlig nøyaktig halvfull sal. Det betyr at vi er rundt 100 000 under budsjett, selv om det sikkert kommer noen flere påmeldinger før den 4/4 om en uke. Ja, det BLIR seminar, men det betyr at en dedikert person har jobbet vettet av seg for knapper og glansbilder og jeg snakker IKKE om meg selv. Og det betyr rimelig sikkert at i 2012 ser Digital Storytelling veldig veldig anderledes ut.

Min oppfordring er til de av dere som har vært på Digital Storytelling en eller flere av årene før og synes at det var et bra arrangement og som ønsker at det skal fortsette, kanskje bli større - at dere hjelper oss med å fylle salen. Tipser folk dere mener bør være der selv om dere ikke selv har mulighet, f.eks. folk i spill bransjen utover FunCom som allerede stiller 4-5 stk, skuespillere som kunne være interessert i mocap, regissører, fotografer, produsenter dere har jobbet med - ikke nødvendigvis bare CG folk. Dere har et kjempe nettverk tilsammen, og vi trenger deres hjelp.

Fyller vi salen i år så gir det oss som jobber med dette den anerkjennelsen vi helst vil ha, men det gir ingen garanti for at vi får til et like fett arrangement i 2012. Men det gir håp om at vi kan tro på at vi kan få det til enda en gang til.

Så jeg håper dere tilgir en halvgammel og nå rimelig sliten VFX idealist for enda en gang å oppfordre om å delta på årets seminar.

På forhånd takk for all mulig hjelp.

Mvh
Kim (og Angela og Eric),
Kim Baumann Larsen : Director : Digital Storytelling : www.digistorytelling.com

Brukeravatar

Andrews

Legg innav Andrews » man 04 apr, 2011

Hadde jeg ikke sitti på skolebenken i England, så hadde jeg vært der!

3dhue
Sted: Slemmestad
Kontakt:

Legg innav 3dhue » man 04 apr, 2011

Påmeldingsfristen er utvidet til 8.april

Brukeravatar

v@la
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » man 04 apr, 2011

Jeg skal ihvertfall legge det ut på facebook siden min, håper det kan dra en eller to stk..

Det er jo kjipt at dere ligger under på salget, men tiden er enda ikke over så vi får krysse fingra! :)
3D Designer / Animatør
www.mediateam.no
www.3dvala.com

Brukeravatar

Trådstarter
kimblarsen
Kontakt:

Legg innav kimblarsen » man 04 apr, 2011

Ja, da ser det kanskje ut som det blir fullt likevel :D mindre enn 50 billetter igjen og idag kom det inn 16 påmeldinger til seminaret.

Påmeldingsfristen er utvidet: fredag 8. april kl 23:59.

Mvh
Kim,

Brukeravatar

Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » man 04 apr, 2011

Så bra. Jeg hadde selvfølgelig kommet om jeg hadde vært i landet :) Blir det filmet her i år da?
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Trådstarter
kimblarsen
Kontakt:

Legg innav kimblarsen » man 04 apr, 2011

Ja, Rushprint filmer og vi vil legge det på web.

Ikke DICE og Arne Kaupang sine presentasjoner pga copyright saker.

Mvh
Kin

Brukeravatar

Saihtam
Sted: Sunde, Kvinnherad, Hordaland, Norway

Legg innav Saihtam » man 04 apr, 2011

Spanderer på meg dette her i år. *opne sparegrisen* Håpar eg har pengane klare før det blir fullt då!

Veldig gøy å sjå at det kjem litt meir om spel og :)
Mvh
Saihtam

Gå tilbake til «Nyheter»