Gnomon Workshop Stylized Character Modeling for Production

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Innlegg: 1625
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Gnomon Workshop Stylized Character Modeling for Production

Legg innav Mikademius » søn 20 feb, 2011

Husker du den dagen du kom over denne tråden på ZbrushCentral og datt av stolen?
http://www.zbrushcentral.com/showthread ... alessandro

Min absolutte favoritt er WW1 tyskersoldaten hans og tror du ikke jaggu han dukker opp på Gnomon
med en behind the scenes:

http://www.thegnomonworkshop.com/store/product/928/

Det er nettopp det det er, en behind the scenes. Det er ikke en detaljert how to, men en mer slik gjorde jeg det og det for denne produksjonen. Lærte ingenting, men en veldig morsom behind the scenes. Jo forresten, jeg lærte en ting. At i 3dsmax med PolyBoost kan du ta ferie en uke tidligere enn Maya brukere. Det gjør vondt å se på hvor mye bedre toolsene er i Max om dagen...
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Misfortune
Innlegg: 2171
Registrert: man 02 apr, 2007
Sted: Norge, Kolbotn

Legg innav Misfortune » søn 20 feb, 2011

Oh maaaaaan. Så bra.

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Innlegg: 1625
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » søn 20 feb, 2011

Jupp :) Han er en ekstremt dyktig artist.
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no


danielodland
Innlegg: 985
Registrert: tor 21 mai, 2009

Legg innav danielodland » søn 20 feb, 2011

får du ikke stort sett de samme verktøyene til med python eller mel?

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Innlegg: 1625
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » man 21 feb, 2011

Ikke som jeg har sett. Usikker på hvor komplett NEX er da jeg ikke har testet det(kun sett demo), men om de skriver polyboost til maya får de litt mer penger i påsan for å si det sånn. Kanskje de har gjort det? Kanskje de holder på? Har faktisk ikke falt meg inn å sjekke:)
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no


danielodland
Innlegg: 985
Registrert: tor 21 mai, 2009

Legg innav danielodland » man 21 feb, 2011

Burde vel gå an...er jo autodesk alt sammen =)


Gå tilbake til «Nyheter»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron