Konkurranse - vinn commercial version av 3ds Max eller Maya

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

dboydesign
Moderator
Sted: Lillestrøm
Kontakt:

Legg innav dboydesign » tor 31 mar, 2011

hehe det var kult, morro og bli plukket ut da :) lykke til alle som er videre.
3D/VFX Artist
Storyline Studios AS
Storyline Studios

personal:
WEBSITE

Brukeravatar

v@la
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » tor 31 mar, 2011

moro! Lykke til folkens :)
3D Designer / Animatør
www.mediateam.no
www.3dvala.com

Brukeravatar

Misfortune
Sted: Norge, Kolbotn

Legg innav Misfortune » tor 31 mar, 2011

Teit konkurranse. Fine premier.

Brukeravatar

Athidi
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Athidi » tor 31 mar, 2011

Grattis og lykke til :)
Ikke meninga å disse noe arbeid her, men jeg føler kompoen ikke akkurat kan taes så veldig seriøs når jeg ser på arbeidet til 3 av "vinnerne" :P Syntes bare det er 2 av de som fortjener å være i finalen..

Quoter Misfortune jeg
:)

Håper vi får en skikkelig konkuranse, hvor vi må lage WIP tråder her på 3dhue eller storedyret.. Og har 3 måneder på oss til å lage noe skikkelig fett ut.. Ha ordentlige dommere, premier, tema og regler! :D
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.

So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.

danielodland

Legg innav danielodland » tor 31 mar, 2011

Invasion...jeg er sikkert på jeg har sett den før. Har den vært publisert i et blad eller noe?

danielodland

Legg innav danielodland » tor 31 mar, 2011

Athidi skrev:Grattis og lykke til :)
Ikke meninga å disse noe arbeid her, men jeg føler kompoen ikke akkurat kan taes så veldig seriøs når jeg ser på arbeidet til 3 av "vinnerne" :P Syntes bare det er 2 av de som fortjener å være i finalen..

Quoter Misfortune jeg

Håper vi får en skikkelig konkuranse, hvor vi må lage WIP tråder her på 3dhue eller storedyret.. Og har 3 måneder på oss til å lage noe skikkelig fett ut.. Ha ordentlige dommere, premier, tema og regler! :D

Syns noe av det rareste er at man ikke trenger lage arbeidet i denne forbindelse..jeg mener, man kan slenge opp det beste man har gjort i karrieren sin. Man kan ha brukt årevis på det man leverer.

[EDIT: Hvis jeg ikke husker reglene feil da..skulle dobbelsjekke de nå men fant de ikke...]

Brukeravatar

NastyMix
Sted: moss

Legg innav NastyMix » tor 31 mar, 2011

danielodland skrev:Invasion...jeg er sikkert på jeg har sett den før. Har den vært publisert i et blad eller noe?

Jada, 3Dartist for en stund siden. Var et veldig aktiv tråd her på forumet også. Vanskelig å gå glipp av :wink:
"Det er sannsynlig at noe usannsynlig vil skje."

Brukeravatar

v@la
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » fre 01 apr, 2011

For eks som The Abyss? Hvor jeg var den eneste som leverte :| Kunne vært moro å prøvd noe slikt på nytt. Jeg er ganske sikker på at vi hadde fått noen flere deltagere denne gangen.. Og forhåpentligvis noen flere som leverer..

3D Designer / Animatør

www.mediateam.no

www.3dvala.com

Brukeravatar

krth8

Legg innav krth8 » fre 01 apr, 2011

Forstår dette med likes. Er jo reklame for skolen.

Bare bra de tar med et par wildcards.
Russia is not a country, it's a lifestyle...

National Oilwell Varco

www.1kvisuals.com

Brukeravatar

EinarM
3D/VFX/Concept-artist
3D/VFX/Concept-artist
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav EinarM » fre 01 apr, 2011

danielodland skrev:Invasion...jeg er sikkert på jeg har sett den før. Har den vært publisert i et blad eller noe?

Ja, dette bildet laget jeg for snart et år siden, rett før jeg gikk ut av noroff på andre år. 3D film produksjon.

Trådstarter
KriFos

Legg innav KriFos » ons 04 mai, 2011

De som går videre fra runde 2 - her er tre bidrag med flest stemmer, pluss to wildcards plukket ut av oss. Runde 3 avsluttes på fredag. Runde 4 (og siste runde) starter tirsdag :)

Brukeravatar

Kelemvor
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Legg innav Kelemvor » ons 04 mai, 2011

Hvordan i alle dager skal 'Ultimate Hillclimber' stå mot 'Desighotell'? Det er jo helt forskjellige ender av skalaen. Mange av bidragene som kommer videre er bare pga votewhoring.

Brukeravatar

Tormem
Sted: Olso
Kontakt:

Legg innav Tormem » ons 04 mai, 2011

Hahahaha! Nei, stemmegreia er definitivt broken. Jeg kan være den første til å si at tredje og fjerde burde være andre og tredje. Invasion og Mustang måtte reddes inn av en jury, skulle hatt flere ganger så mange stemmer hver både kvalitets- og vanskelighetsmessig.

Jeg sier jury på hele neste konkurranse. Dette er for dumt.

Men bra initiativ, hva som helst for å fronte hverandre og 3d generelt!

Brukeravatar

Andrews

Legg innav Andrews » ons 04 mai, 2011

Sjansen for at et av wildcardene vinner hele greia er vel realtivt stor for å si det sånn :)

Brukeravatar

Tormem
Sted: Olso
Kontakt:

Legg innav Tormem » ons 04 mai, 2011

Nå leste jeg noen av kommentarene under ett av bildene som tydeligvis ikke skulle vært stemt så langt opp, og dette ble jo direkte ufint. :(

Tror ikke jeg hadde takla så bra å levere inn det jeg mener er mitt beste bilde for så å få regelrett kjeft av resten av miljøet, når jeg forsøker lære meg noe så komplekst som 3d.

Nei, la dette være en lekse. Ikke la bermen bestemme noe som helst.

Gå tilbake til «Nyheter»