Nært forestående VFX konferanser i Europa

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
kimblarsen
Sted: Oslo
Kontakt:

Nært forestående VFX konferanser i Europa

Legg innav kimblarsen » tir 20 mai, 2014

Heisan,

Kan varmt anbefale to nært forestående VFX/CG konferanser i Europa, fantastiske End User Event i Utrecht, Nederland den 5. - 6. juni (http://www.enduserevent.com/) og brilliante Mundos Digitales i La Coruna, Spania den 3. - 5. juli (http://www.mundosdigitales.org/en/programa.html)

Begge arrangementene er rimelige å delta på både mhp deltageravgift og kostnader for reise og opphold, og de tilbyr en unik, nær kontakt mellom deltagere og foredragsholdere. Jeg tillater meg å låne ordene til Jordi Bares fra The Mill i London "It is rare to find a VFX festival where you can meet the speakers in a very informal way, chat, go for drinks or even lunch" (sagt om Mundos Digitales, men gjelder like mye for EUE).

Til EUE skal både undertegnede og Rune Spaans presentere arbeider!

Hvis det er noen som lurer på noe ang den ene eller den andre konferansen er det bare å sende meg en PM eller epost.

Mvh
Kim
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Kim Baumann Larsen : Director : Digital Storytelling : www.digistorytelling.com

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » tir 20 mai, 2014

Var på EUE i fjor. Veldig bra konferanse og glatt verdt pengene. Har to ganger tidligere vært på Siggraph, og iallfall om man er ute etter 3dsMax relaterte sessions er det ikke tvil om at EUE er å foretrekke.

Det er jo heller ikke å forakte at EUE foregår i en bar med tanke på forfriskninger og mingling :)
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Gå tilbake til «Nyheter»