Zbrush 4R4

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
LuvMachine
Innlegg: 300
Registrert: ons 19 aug, 2009
Kontakt:

Zbrush 4R4

Legg innav LuvMachine » lør 28 jul, 2012

Er vel ikke så altfor lenge siden R3 kom, og nå er det jaggu en ny igjen. Zbrush utviklerne ligger hvertfall ikke på latsiden :P
Og nok en gang blir jeg temmelig imponert over de nye featuresa!

http://www.zbrushcentral.com/showthread ... 3E/code%3E
"There are very few personal problems that cannot be solved by a suitable application of high explosives."
http://failfactory.weebly.com/index.html

Brukeravatar

FXdal
Innlegg: 564
Registrert: fre 30 mai, 2008
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav FXdal » lør 28 jul, 2012

Utrolig mye updates og nye funksjoner. Det begynner nesten å bli litt for omfattende ;)
Hadde vært bra om de hadde fått in dynamic tesselation i dynamesh, er vel kanskje det jeg savner mest med zbrush.
Øyvind Fiksdal
http://www.fxdal.com

Brukeravatar

Mikademius
Innlegg: 1625
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » søn 29 jul, 2012

Auto Retopo skal visst fungere bra. Blir spennende aa se om vi kan faa produksjonsklar topo automagisk...
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Trådstarter
LuvMachine
Innlegg: 300
Registrert: ons 19 aug, 2009
Kontakt:

Legg innav LuvMachine » søn 29 jul, 2012

Helt automagisk tror jeg det blir vanskelig få til, men virker som et veldig lovende og stort skritt i riktig retning med QRemesher! :D
"There are very few personal problems that cannot be solved by a suitable application of high explosives."

http://failfactory.weebly.com/index.html

Brukeravatar

Mikademius
Innlegg: 1625
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » søn 29 jul, 2012

Saa lenge man kan styre det med guides lurer jeg paa om vi kan komme ganske close faktisk. Gleder meg til aa teste :)
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Pietas
Innlegg: 1412
Registrert: søn 16 apr, 2006
Sted: London

Legg innav Pietas » man 30 jul, 2012

elsker qremesher. gir meg ikke en animasjons mesh, men en utrolig deilig mesh a sculpte paa. dynamesh ble plutselig mye mye bedre naar man kan remeshe aa komme tilbake til lavere sub division igjen

Brukeravatar

Dunkejudas
Innlegg: 180
Registrert: lør 14 apr, 2007
Sted: Tjøme, Vestfold
Kontakt:

Legg innav Dunkejudas » man 30 jul, 2012

Jeg gleder meg kjempemasse til å teste ut! Er kjempefan av auto-retopo i 3d-coat som en enkel 5-minutters løsning, så det blir gøy å se på QRemesher.

Og skikkelig undo-history og mer curve-brush-stæsj blir superstas :D

Brukeravatar

Mikademius
Innlegg: 1625
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » man 30 jul, 2012

Som Tony sier er det hvertfall stilig at man kan faa en mesh som er mer sculptbar naar man har dratt ut konseptet sitt :)
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no


Gå tilbake til «Nyheter»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron