Årets 3D-konkurranse på Noroff.no

Aktuelle nyheter

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

danielodland

Legg innav danielodland » ons 29 feb, 2012

Ja forsto det sånn at det var en egen premie? Men er enig med Roberth, man burde ikke kunne dra fram noe man har hatt liggende. I verste fall burde dette være en regel som ikke nødvendigvis blir veldig fulgt opp (skjønner at man ikke kan kontrollere dette så lett og bruke all tiden sin på det, men Vala sitt forslag om wip er fornuftig).

Jeg er litt skeptisk til å begynne å syte om en konkurranse, det er jo bare å la være å delta om jeg ikke liker den, men dette er regler som burde være en selvfølge føler jeg. Det er vel også mye mer interessant om folk jobber med bidraget nå i konkperioden? Slik starter alle på samme startlinje og det blir "den beste" som vinner, ikke den med lengst fartstid. Dette er litt satt på spissen og sånn, men skjønner etterhvert at jeg må være veldig tydelig for å ikke bli misforstått på forumer=)

Trådstarter
KriFos

Legg innav KriFos » ons 29 feb, 2012

Tar selvsagt tilbakemeldingen - WIP-tråd er ingen dum idé det :)

Men, vi ønsker jo selvsagt også at konkurransen, når den først er publisert, ikke skal være "tom" i en lang periode. Kanskje vi neste gang kan annonsere konkurransen en stund i forveien, slik at det blir gjennomførbart? Vi får se :)

Tar gjerne i mot flere forslag og tips både her og evt PM. Kan ikke love at vi kan gjennomføre alle da ;)

Hadde jo vært gøy om vi hadde fått til et system der bildene vises i konkurransemodulen vår slik de gjør nå - men at de i tillegg var tilknyttet hver enkelt WIP-tråd her på forumet, og at bidraget automatisk endret seg i forhold til siste versjon. Tviler vel på at det siste blir lett da :)

Skal hilse dem, Roberth :)

PS: savner WIP-tråder for de neste temaene våre, spesielt "The End" - eller holder alle dette hemmelig kanskje? ;)

Gå tilbake til «Nyheter»