Personlig Portefølje

Web prosjekter under arbeid

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
fakey

Personlig Portefølje

Legg innav fakey » lør 18 feb, 2006

Er i gang å jobbe med min personlige portefølje, intet innhold ennå, bare en liten test på åssen noe av det skal se ut. g mens jeg venter på at fakey.no skal bli klart til mandagen, er adressen denne foreløpig:

http://fakey.frac.dk/web/include_help

3dhue
Sted: Slemmestad
Kontakt:

Legg innav 3dhue » lør 18 feb, 2006

Ser bra ut! :D Stilig rendering du har i bakgrunnen der også ..ehey hva er de bladene?? 3d? :wink:
Synes man skal se bunnen på sånne sider jeg da..blir rart å scrolle ned og ikke finne noe? Men uansett ser jeg at denne blir kul :-o

Trådstarter
fakey

Takk, bunnen blir kun borte i Internet Explorer mens den forsvinner ikke i Opera og Firefox. Utrolig irriterende :x

Bladene er også foto.

Brukeravatar

l_o_s_b
Sted: Bergen

Legg innav l_o_s_b » lør 18 feb, 2006

Ser kult ut :) Men navnet ditt nederst bør vere større visst nokon skal kunne lese det.

3dhue bruker du IE :ut:

Foresten så funker nettsida fint i IE hos meg(beta av 7), faktisk er det der navnet nederst er klarest.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec at mauris non nisi vehicula blandit. Nam tincidunt, diam at semper iaculis, eros neque malesuada odio, luctus dictum tellus arcu eu turpis. Phasellus ac risus. Aliquam tempor metus at purus. Fusce aliquam tempus metus. Suspendisse eget justo.

WTF, kva språk er dette?

Trådstarter
fakey

Det er latin. Lorem ipsum er en lang tekst webdesignere putter inn som dummy tekst for å fylle opp. :wink:

3dhue
Sted: Slemmestad
Kontakt:

Legg innav 3dhue » lør 18 feb, 2006

l_o_s_b skrev:3dhue bruker du IE :ut:

hehe. JA! :twisted: Beta7 rocks!! :butt:

Brukeravatar

l_o_s_b
Sted: Bergen

Legg innav l_o_s_b » lør 18 feb, 2006

Så lenge det er versjon 7(den som er beta) så kan eg tilgi deg. Bruker den meir enn Firefox her, men så eg er jo Opera avhengig så blir ikkje så mykje brukt :P

Gå tilbake til «WIP web»