Firmaside

Vis frem ferdige arbeider for kommentarer og tips.

Moderator: Admins

Trådstarter
3dhue
Sted: Slemmestad
Kontakt:

Firmaside

Legg innav 3dhue » lør 18 feb, 2006

Firmasiden jeg har mekka til muttern og fattern. Denne forandrer seg ofte men synes den har blitt grei nå? Gjerne kom med kommentarer!

http://www.grodesign.no/

Brukeravatar

l_o_s_b
Sted: Bergen

Legg innav l_o_s_b » lør 18 feb, 2006

Ser fint ut, rimelig oversiktleg. Men det slo meg at det hadde kanskje vert greit å merka dei cyan/blå/grøn boksene under produkter, i tilfelle du vil finne igjen noko raskt. Hadde kanskje likt best å hatt eit lite ikon som viser kva som skjuler seg bak.

Knappen til forsiden fant eg ved ein tilfelldigheit, men veit ikkje kor viktig det er å gå tilbake der. Og bildene nederst hadde du ikkje trengt å gjere så grå.

Men likte sida, og det ser ut som du kommer fra ein kreativ familie ;)

Trådstarter
3dhue
Kontakt:

Legg innav 3dhue » man 20 feb, 2006

Takk for feedback losb!
Veit..den back knappen er litt dustete #-o

Hakke tenkt på det med produktene..smart. Skal fikse det på neste update :wink:

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » man 20 feb, 2006

Ser ut som en bra og oversiktlig side! :)
Synes designet ser veldig greit ut, men et par småting la jeg merke til..

Stusset først og fremst litt over fargevalget enkelte steder. Det er jo ingen skarpe farger på siden og det passer bra, men bl.a. under produkter når du holder musa over de boksene får du opp beskrivelse skrevet med hvit tekst på lysegrå bakgrunn. Burde kanskje hatt litt mer kontrast så det blir lettere å lese..?

En annen ting er at tallet 145 popper opp litt forskjellige steder på bunnen av siden når en blar igjennon en del av bildene (se bilde).. Det er vel bare en liten bug eller no, men la iallefall merke til det.

Ellers som en liten ting så stusset jeg litt over den lys orange delen til venstre for siden. Bortsett fra bildene av postkassene som kommer på bestillingsiden så er den bare tom .. Kommer det noe mer her etterhvert? Du kan jo f.eks. bruke den plassen til å vise flere bilder :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Trådstarter
3dhue
Kontakt:

Legg innav 3dhue » man 20 feb, 2006

Fint du så tallet som dukker opp. Det er sikkert prisen til det produktet som er instanced av et annet. Har vært slurvete og bare kopiert prisen..og da fikk jeg straffen ja ](*,) Kontrasten på teksten er dårlig ja..must fix.
Kult..ja den orange spacen der kan flere bilder komme inn.. Hvis ikke nå kanskje senere. Genialt. takk!

Takk for bra comments gutta!! Disse tinga så jeg ikke..da skal jeg freshe den opp igjen etterhvert :)

Gå tilbake til «Galleri web»