billig webhost med wordpress støtte

Her kan du poste helt andre ting. Teste avatarer, skrive kjærlighetsbrev osv

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

billig webhost med wordpress støtte

Legg innav Mikademius » man 09 feb, 2015

Heia.

Skal sette opp hjemmeside til bryllupet og kunne tenke oss å ha en hjemmeside. Sjekket one.com nå der jeg har mine andre domener og det koster 350 kr. Dette er en temp side som kun skal være levende noen måneder. Finnes det noen andre bra alternativer som støtter wordpress? Tenkte lage med wordpress.
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » man 09 feb, 2015

Hm, tja, hvis du har webhotell allerede trenger du vel bare et domene? Så kan du linke det opp til en separat mappe på webhotellet ditt. Tror iallfall det skal fungere.

Jeg har tidligere handlet domene for seg selv på joker.com. Det er ganske billig og greit, og gir deg full tilgang til å customize så mye du vil selv.

Nå er det en liten stund siden jeg styrte med det her, så kan være ting har forandret seg.
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » tir 10 feb, 2015

Det er sant. Det tenkte jeg ikke paa engang. Lenge siden jeg har drevet med dette selv. Tipper jeg trenger ca. 20 mb plass :) Tar en prat med chatten til One.com jeg. Takk
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » tir 10 feb, 2015

Da var det gjort. Ble 50 kroner det istedet for 350. Takk skal du ha

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » tir 10 feb, 2015

Knall! Bra det ordnet seg :)
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Gå tilbake til «Hva som helst»