Webside for enkeltmannsforetaket

Her kan du poste helt andre ting. Teste avatarer, skrive kjærlighetsbrev osv

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Drakon
Sted: Sandnes
Kontakt:

Webside for enkeltmannsforetaket

Legg innav Drakon » søn 06 jan, 2013

Hei

Har nå bestemt meg for å reklamere litt mer for meg selv og legge ut en nettside som inneholder forskjellige ting fra portfolioen min, vennligst se gjennom den og si hva dere mener og hva som kan gjøres for å forbedre.

Bpixelfx.com/
Don't let the fire fade!

Brukeravatar

Zipstick
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg innav Zipstick » man 07 jan, 2013

Clean og enkelt side som fremhever mye bra arbeid. Liker!
Men følte det var vrient å forstå at du ønsker mer arbeid utover vanlig drift.

Kanskje legge opp en tekst som henviser at du er fri og tar i mot oppdrag på førstesiden?
"I found my dream through visions of great mountains and in valleys fused with the moon.
I rest now on the pillow of prosperity."

Brukeravatar

Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » man 07 jan, 2013

Fin og clean side. Jeg klarer ikke aa bestemme meg for om jeg liker den maaten aa navigere paa eller ikke. Vanligvis liker jeg at det er en total oversikt ogsaa saa man kan see alt som er tilgjengelig. Her maa man klikke seg videre uten aa vite hvor mye som er igjen. Om du paa noen maate kan vise en oversikt samtidig som man kan browse tror jeg det kan hjelpe paa opplevelsen :)

Mye bra arbeid her. Savner en showreel dog.
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Trådstarter
Drakon
Sted: Sandnes
Kontakt:

Legg innav Drakon » man 07 jan, 2013

Zipstick:
Takk :D Ja det var ingen dum ide, takk for tipset

Mikademius:
Takker :D Har vært litt usikker på navigeringen selv. Jeg bruker Squarespace for nettsiden og det skal være mange muligheter der men det tar litt tid for meg å sette meg inn i det.
Også veldig enig når det gjelder showreel, men jeg vil heller ikke bare vise 360 visning av modellene mine så jeg må sette igang å animere noen småsnutter med de forskjellige modellene.

Jeg sitter å lurer på om jeg skal legge til enda en del som er en blogg hvor jeg kan legge ut bilder av ting jeg holder på med, men jeg vet ikke helt om det er smart å vise frem uferdige ting...
Don't let the fire fade!

Brukeravatar

krth8

Legg innav krth8 » man 07 jan, 2013

Jeg anbefaler faktisk og bruke wordpress. Fins millioner av dritbra themes for portefølje. Det har også et ganske greit admin panel.

Ellers så syns jeg du har mye flott der inne. Kanskje litt for mye og noe kan vel fjernes eller lagt i en misc kategori kanskje?
Russia is not a country, it's a lifestyle...

National Oilwell Varco

www.1kvisuals.com

Brukeravatar

Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » man 07 jan, 2013

Du kan gjoere mye med animert kamera og, tenk produktreklame. Maa ikke vaere masse animerte snutter med modeller som kjoerer rundt etc. Mike Nash har en fin maate aa presentere modellene sine paa. Bare noen myke kamerabevegelser er mulig, kan ogsaa klippe. Naar det kommer til blogg saa kommer det nesten an paa hvor aktiv du er foeler jeg. Dette er helt personlig saaklart, men jeg bruker ikke lang tid om ikke bloggen har masse content. En blogg med to- tre poster gaar jeg fort ut av igjen...
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Gå tilbake til «Hva som helst»