Skoleoppgave: Tutorial - Forslag Ønskes!

Her kan du poste helt andre ting. Teste avatarer, skrive kjærlighetsbrev osv

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Stiansch
Kontakt:

Skoleoppgave: Tutorial - Forslag Ønskes!

Legg innav Stiansch » tor 04 okt, 2012

Okei, dette er et veldig generelt spørsmål for en veldig generell oppgave. Men vi har altså fått i oppgave nå i siste året på Teesside å lage en tutorial på hva som helst innen games art, helst innen characters for min del, som skal være på 2500 ord og helst ikke være skrevet spesifikt om tidligere, også helst sculpting. Altså f.eks. for karakter-hår - "Hvordan å lage dreads for en character", noe spesifikt innen et større emne som kan være hjelpsomt, men ikke er skrevet noe på ennå :P Gjerne også om noen som er i spillindustrien eller film som vet om noe som er relativt nytt og derfor ikke skrevet så mye om, evt. noe som kan være til hjelp som "gratis arbeid" fra en student.

Det er vanskelig å finne på noe så spesifikt uten videre, kreves litt tenking og selvfølgelig også må jeg finne ut noe jeg er god på som kan hjelpe andre.

Er det noen som har forslag til dette? Om noen plutselig skulle komme på noe ikke altfor avansert, som kan være hjelpsomt for andre og er mer utseende-rettet enn teknisk er det bare å skrike ut. Kommer sikkert til å legge noen forslag her også som folk kan si om de har hørt om før eller ikke.

Takk!

EDIT: Helst ikke noe som innebærer å lage en komplett character heller, mye som pågår av skolearbeid dette året.

Gå tilbake til «Hva som helst»