Nye 3DHue!

Her kan du poste helt andre ting. Teste avatarer, skrive kjærlighetsbrev osv

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
LuvMachine
Kontakt:

Nye 3DHue!

Legg innav LuvMachine » lør 02 jun, 2012

Wow, fikk litt smått sjokk når jeg så nye designet her :P
Litt usikker på om jeg liker det enda, men venner meg nok fort til det! Ser iallefall mer fresht og nymotens ut syns jeg. Virker nice og oversiktlig ut med forsia slik den er, men kanskje sette "Siste" boksen over de andre der...? Liker at den er først, så man får oversikt over siste aktivitet uten måtte scrolle ned eller no :P

Hva syns folket..? Noen meninger? ^^
"There are very few personal problems that cannot be solved by a suitable application of high explosives."
http://failfactory.weebly.com/index.html

Strandli

Legg innav Strandli » lør 02 jun, 2012

Ville gjerne hatt "siste" boksen høyere ja. Men ellers fint.

3dhue
Sted: Slemmestad
Kontakt:

Legg innav 3dhue » lør 02 jun, 2012

Done. :)
Forsiden fikk endelig samme design som de andre sidene. Det er mange små endringer.. Men det er noen vi bør nevne:

* Alle poster har nå en liten "+" øverst i høyre hjørne. For posting på facebook, twitter osv..

* Nederst til høyre i alle forum er det nå en dropdown hvor dere kan se stemmer.

* Det som før var "bokmerker" er nå "favoritter"..

Brukeravatar

tassel
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav tassel » søn 03 jun, 2012

Viktig med god å konstruktiv feedback av forumet, så håper dere har masse forslag og ideer for å løfte forumet enda mer fremover. Vi har jo sett en nedgang i forumaktivitet den siste tiden pga. sosiale medier og andre ting, så om noen har noe på hjertet, er det bare å spytte ut. :)

Vil også nevne at Thomas har jobbet utrolig mye med backend ting den siste tiden og tar tingene som blir nevnt seriøst. Han har gjort en enorm egen-innsats. Så jeg vil bare rette en stor tak til han for alt arbeidet han legger ned. =D>

Brukeravatar

Athidi
Kontakt:

Legg innav Athidi » man 04 jun, 2012

digger det.. syntes det ser veldig flott ut :)
stor takk til dere som driver dette og jobber hardt for å få ting til å bli bedre!

en kritikk, jeg savner å ha lett tilgang til "siste 24 timer" knappen, den som viser de siste postene, bruker den alltid :D

ikke det at det var så vanskelig å finne den under søk. men savner at den er en egen knapp :D

også en ting til som irriterer meg litt, er at når jeg svarer på en post går jeg automatisk tilbake til første siden på den tråden. Jeg vet ikke om jeg er alene om dette, men føler det er bedre å havne på den siden du posta svaret på? :)

er du på side 10 og poster et svar vill jeg gjerne havne tilbake på side 10, ikke 1. :D

ellers vil jeg gjerne gi en stor takk til 3dhue og admin for all jobben dere gjør :)
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.

So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.

Brukeravatar

Drakon
Sted: Sandnes
Kontakt:

Legg innav Drakon » man 04 jun, 2012

Liker det :)

En ting jeg har tenkt litt på som både kan være bra og dårlig er en "Like" button.

Bra i de tilfellene når du ikke helt vet hva du skal skrive (eller ikke har tid) men liker det du ser, og dårlig på den måten at det er en risiko for at det blir mindre tilbakemeldinger og bare masse "likes". Men legger merke til på facebook at når folk har noe å skrive så blir det både "like" og tekst.

En ide jeg selv går litt fram og tilbake på, hva syns dere?
Don't let the fire fade!

Brukeravatar

Athidi
Kontakt:

Legg innav Athidi » man 04 jun, 2012

jeg hadde trykka "like" for den ideen drakon :P
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.

So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.

Strandli

Legg innav Strandli » man 04 jun, 2012

Er jo noen forum som har en "takkefunksjon", hvor du kan gi en slags tommel opp på spesielt hjelpsomme innlegg og tråder. Det gir ikke like mye facebook-følelse, men er en liten oppmuntring for folk som liker å være hjelpsomme, så folk kan vise "dette var godt innlegg, takk!" uten å måtte skrive et stusselig innlegg.

Brukeravatar

Trådstarter
LuvMachine
Kontakt:

Legg innav LuvMachine » man 04 jun, 2012

=D> til de som har oppgradert ^^
Ellers enig i at en "Like"/takkefunksjon kunne vært artig.

Har ikke noe spess annet jeg kommer på av feedback, annet enn at vedlegg-funksjonen ikke alltid funker for meg..? Dunno why, eller om det har no med ad-blockern å gjøre, men ved flere annledninger har den lille vedlegg-boksen vært borte, som har vært grunn til bruk av Dropbox linker, i stedet for upload på forum-servern. Vet ikke om det er no bug eller no, men tenkte jeg skulle nevne det iallefall :P
"There are very few personal problems that cannot be solved by a suitable application of high explosives."

http://failfactory.weebly.com/index.html

Brukeravatar

christerb
Kontakt:

Legg innav christerb » man 04 jun, 2012

Finfin oppdatering ja. :)

En liten ting jeg har savnet en stund er muligheten til å fullscreen'e Youtube og Vimeo videoer som er embedet. :)

Brukeravatar

Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » man 04 jun, 2012

Fin oppdatering. Speseilt naa som jeg endelig fant hvor dere hadde gjemt uleste poster :)
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

danielodland

Legg innav danielodland » man 04 jun, 2012

Pen og ryddig oppdatering etter at "siste poster" ble flyttet opp=) En fordel ved nevnte like/takke-funksjon hadde vært at man ikke hadde fått så mange "unødvendige poster" i enkelte tråder, særlig i "liste"/samletråder (f eks videotråden). Ofte har jeg lyst å rose et innlegg i sånne tråder, men det blir fort mye rot. Da hadde en like eller "takke"-funksjon gjort seg.

Ellers takk til de som jobber for å holde denne siden på beina. Har blitt veldig glad i 3dhue både sosialt og som ressurs.

3dhue
Sted: Slemmestad
Kontakt:

Legg innav 3dhue » man 04 jun, 2012

Takk for tilbakemeldinger. :) Alle gode ideer og andre ting er mottatt.

Har fått noen spørsmål om opplasting av vedlegg/ bilder. Hvis flere har problemer med dette er det fint om de sender meg en pm. Bare så jeg ser profilene og kan se etter feil i systemet og databasen.

Har dere flere ønsker gjerne post det her eller ta kontakt. Det kommer flere fikser utover. 8-)

Brukeravatar

christerb
Kontakt:

Legg innav christerb » tir 05 jun, 2012

Mikademius skrev:Fin oppdatering. Speseilt naa som jeg endelig fant hvor dere hadde gjemt uleste poster :)

Det samme tenkte jeg. ;) "Oh noes!! Er den borte?!" :D

Brukeravatar

Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » tir 05 jun, 2012

hehe. Lette febrilsk etter den. Like foer jeg begynte aa bli dus med tanken "jaja, faar browse annerledes jeg da" :)
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Gå tilbake til «Hva som helst»