Flere som er pissed off over 3D?

Her kan du poste helt andre ting. Teste avatarer, skrive kjærlighetsbrev osv

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

danielodland

Legg innav danielodland » tir 05 jun, 2012

Jeg kjenner mange som syns "alien" er dritdårlig. Når meningene er så delt som de ser ut til å være nå, vil jeg i alle fall se den =)

Brukeravatar

Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » tir 05 jun, 2012

lol, hvem er det som IKKe streiker i Norge om dagen? Makan til grinepelser... Prometheus gleder jeg meg til aa se. Jeg saa Avengers i stereo frivillig i gaar og synes det fungerte bra. Noen scener var forferdelige i stereo, men 99% fungerte fint :)
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

hardrock_ram
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » ons 06 jun, 2012

danielodland skrev:Jeg kjenner mange som syns "alien" er dritdårlig. Når meningene er så delt som de ser ut til å være nå, vil jeg i alle fall se den =)

Ja, det bør være en kurant film å se på kino ihvertfall. Alien-filmene er vel knapt noe mesterverk noen av dem, men kule nok. Det er det jeg har forventet av Prometheus hele tiden. Tror jeg har skrevet innlegg her på forumet tidligere om den, hvor jeg forventet en helt grei actionfilm, men ikke noe mer ... :P
if your not living on a killing ground, you better make your own

danielodland

Legg innav danielodland » ons 06 jun, 2012

Man får vel vanligvis enten en kul og gøy film eller en dyp og solid film. Ofte får man ingen av delene og en sjelden gang får man begge deler, men jeg forventer at dette blir en kul og pen film, og ikke så mye mer.

Gå tilbake til «Hva som helst»