Prometheus

Her kan du poste helt andre ting. Teste avatarer, skrive kjærlighetsbrev osv

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

v@la
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » ons 05 des, 2012

Vi kan bli enige om at smaken er forskjellig. Jeg er godt fornøyd med at jeg kan nyte filmer som Avatar slik den er ment til å nytes! Selv slet jeg med stemmen til Christian Bale i hans første Batman film, men så fort jeg kom over, kunne jeg nyte filmene. Heldigvis..

Jeg trodde faktisk at bare det visuelle alene i Avatar. Og for ikke å nevne den nye måten de filmer CG-scenene på. Ville være nok til å få enhver 3D geek til å sikle.. Men så feil kan man ta.

:)
3D Designer / Animatør
www.mediateam.no
www.3dvala.com

danielodland

Legg innav danielodland » ons 05 des, 2012

v@la skrev:Vi kan bli enige om at smaken er forskjellig. Jeg er godt fornøyd med at jeg kan nyte filmer som Avatar slik den er ment til å nytes! Selv slet jeg med stemmen til Christian Bale i hans første Batman film, men så fort jeg kom over, kunne jeg nyte filmene. Heldigvis..

Jeg trodde faktisk at bare det visuelle alene i Avatar. Og for ikke å nevne den nye måten de filmer CG-scenene på. Ville være nok til å få enhver 3D geek til å sikle.. Men så feil kan man ta.

:)

Enig ang Batman=) Trøblet litt i begynnelsen=)

Skal sies at jeg iblant sikler kombinert med å syte over andre aspekter i en film=)

Brukeravatar

Misfortune
Sted: Norge, Kolbotn

Legg innav Misfortune » ons 05 des, 2012

Jeg syns f.eks at det er supergod 3d i Transformersfilmene, men jeg skal aldri i livet se de igjen. Kanskje den fra 1986, fordi den er ganske kul :)

pampers

Legg innav pampers » ons 05 des, 2012

Misfortune skrev:Jeg syns f.eks at det er supergod 3d i Transformersfilmene, men jeg skal aldri i livet se de igjen. Kanskje den fra 1986, fordi den er ganske kul :)

Bilde

hardrock_ram
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » ons 05 des, 2012

Kan vi ikke alle være enige om at filmer som inneholder SLIKE scener, er bedre enn filmer som inneholder SLIKE. :P
if your not living on a killing ground, you better make your own

Brukeravatar

Misfortune
Sted: Norge, Kolbotn

Legg innav Misfortune » ons 05 des, 2012

Kan vi ikke alle være enige om at filmer som inneholder SLIKE scener, er bedre enn filmer som inneholder SLIKE

I love robocop, men de scenene du kanskje ikke liker er nødvendige noen ganger.

hardrock_ram
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » ons 05 des, 2012

Misfortune skrev:
Kan vi ikke alle være enige om at filmer som inneholder SLIKE scener, er bedre enn filmer som inneholder SLIKE

I love robocop, men de scenene du kanskje ikke liker er nødvendige noen ganger.

Hehe, var ikke ment spesielt seriøst ;). Robocop 1 og 2 er jo greie nok (i forhold til hva man kan forvente av 80-talls action), men det beste med de filmene er at de ser ut til å ha lagt grunnlaget for en del elementer i Starship Troopers, som er en mye bedre film.
if your not living on a killing ground, you better make your own

danielodland

Legg innav danielodland » tor 06 des, 2012

Starship troopers=) Nostalgi! Så den igjen på TV her en dag. Kos=) Har ikke sett oppfølgerne da. Burde jeg?

Brukeravatar

Saihtam
Sted: Sunde, Kvinnherad, Hordaland, Norway

Legg innav Saihtam » tor 06 des, 2012

Ikkje sjå 2'aren! 3'aren kaaaaaaaaaaaan sjåast, men ver klar for pissfilm.
Mvh
Saihtam

Brukeravatar

LuvMachine
Kontakt:

Legg innav LuvMachine » fre 07 des, 2012

danielodland skrev:Starship troopers=) Nostalgi! Så den igjen på TV her en dag. Kos=) Har ikke sett oppfølgerne da. Burde jeg?

Nei. Det bør du ikke. Men du bør få med deg anime serien som ble laget lenge lenge før filmene. Og som etter det jeg har lest baserer seg mer på hvordan ting er skrevet i bøkene :P
http://www.gogoanime.com/category/starship-troopers

Eneste link jeg finner :P
"There are very few personal problems that cannot be solved by a suitable application of high explosives."
http://failfactory.weebly.com/index.html

Gå tilbake til «Hva som helst»