Litt info om Mental Ray

Diskusjoner, spørsmål, tips og triks

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
l_o_s_b
Sted: Bergen

Litt info om Mental Ray

Legg innav l_o_s_b » søn 04 des, 2005

Tenkte eg skulle poste litt basic info om Mental Ray(siden det er berre det som er basic eg veit). Mental Ray er produsert av [http://www.mentalimages.com/] Mental images[/url].

Programer som bruker mental ray:
Maya (Alias/Autodesk)
3ds max (Autodesk)
VIZ (Autodesk)
Softimage XSI (Avid/Softimage)
Houdini (Side Effects Software)
+litt meir ukjente program

Mental Ray finnest i standalone men er litt usiker på kva du trenger for å bruke det og kva program som støtter det. Og siden det er standalone må du kjøpe lisenser på fleire Mental Ray visst du skal ha ein render farm med det.

Mental Ray er laga for å kalkulere og rendre realistiske bilder.

Her er litt info om Mental Ray(Wikipedia)
Sist redigert av l_o_s_b den tir 31 jan, 2006, redigert 1 gang totalt.

Gjest

Legg innav Gjest » tir 31 jan, 2006

Mental Ray er ikke laget av Alias så vidt jeg vet, men av Mental images :)

Brukeravatar

Trådstarter
l_o_s_b

Legg innav l_o_s_b » tir 31 jan, 2006

Hehe, du har rett. Takk for rettinga. Alias har berre hatt mental ray så veldig lenge(lurer på om det alltid har vert i maya :? ).

Brukeravatar

tassel
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav tassel » tir 31 jan, 2006

l_o_s_b skrev:Hehe, du har rett. Takk for rettinga. Alias har berre hatt mental ray så veldig lenge(lurer på om det alltid har vert i maya :? ).

Tja si det, den fungerer ivertfall 1000 ganger bedre i Maya en i Max, det er helt sikkert...

Brukeravatar

Trådstarter
l_o_s_b

Legg innav l_o_s_b » tir 31 jan, 2006

Er kanskje derfor dei fortsatt har scanline render i max :P Og omtrent alle render engines har ein versjon til max(det seier litt om scanline :P )

Brukeravatar

Ståle
Sted: Oslo

Re: Litt info om Mental Ray

Legg innav Ståle » ons 29 mar, 2006

Mental Ray finnest i standalone men er litt usiker på kva du trenger for å bruke det og kva program som støtter det. Og siden det er standalone må du kjøpe lisenser på fleire Mental Ray visst du skal ha ein render farm med det.

Vet ikke om det stemmer det du sier med lisenser. Etter hva jeg forstår er Standalone versjonen den du kjøper om du trenger skikkelig mange render-nodes. I den andre versjonen (som følger med 3ds Max, Maya osv.) får du bar lov til å bruke 8 maskiner i renderfarmen. Mener ellers ikke det er noen forskjell på Standalone og den som følger med 3ds Max, bortsett fra at Standalone versjonen alltid ligger et par hakk foran i versjonsnummer i forhold til de versjonene som følger med Max, Maya osv.

/ståle

Brukeravatar

Trådstarter
l_o_s_b

Legg innav l_o_s_b » ons 29 mar, 2006

For å ta ein liten update på Mental Ray. Mental Ray er laga av Mental Image. Mental Image bruker Alias, Softimage, Autodesk og nokon andre til resellers. Derfor tok eg feil angående kven som laga programet tidleger. Trur det tidleger har vert vanlig med mindre CPUer tigjengelig i pakkene. Siden i max 8 "whats new" spesifiserer at det går ann å bruke opp til 8 cpuer, mens det ikkje er nevnt i max 7. Eg veit ikkje om maya har hatt mindre cpu lisenser tidleger.

Maya Unlimited : 8(eller 9?) CPU
Maya Complete : 3 CPU

3ds Max 8 : 8 CPU

XSI Foundation : 2 CPU
XSI Essentials : 6 CPU
XSI Advanced : 12 CPU

Mental Images FAQ skrev:How many licenses do I need to render on a multiprocessor machine and/or on a network of machines?
One license per cpu.

Har ikkje funne noko info om kor mykje desse koster. Veit faktisk ikkje om dei eksisterer enda siden eg ikkje finner info om dei. Men det kan hende dette kun blir solgt i store menger men du må ta kontakt med reselleren din for å få det til. Har sett at stand alone lisenser har vert mulig å kjøpt på desse sidene før.

-Maya har hatt mental ray siden versjon 4.5, men har forstsatt ein annan engine innebygd og.
-XSI har alltid hatt mental ray, og det er einaste render engine i Xsi.
-Veit ikkje når max fekk mental ray, men dei hadde det iallefall i versjon 6.

Gå tilbake til «Mental Ray»