Vray 2.0 oppgradering

Diskusjoner, linker og info omkring rendermotoren VRay.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Niwon
Kontakt:

Vray 2.0 oppgradering

Legg innav Niwon » tor 20 jan, 2011

Jeg skal oppgradere fra vray 1.5 til vray 2.0. Det jeg lurte på er om det er nødvendig å installere wibu key dongle filene på nytt, når jeg allerede har dongelen og wibukey driverne er installert. Er det ikke bare å kjøre vray2 installasjonen og fyre opp den nye licenseserveren? Noen som har gjort dette allerede?

Brukeravatar

Molte
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg innav Molte » tor 20 jan, 2011

For dongle så sender de en RTU fil du kan bruke itl å oppdatere dongle lisensen.
- Kjetil Molteberg
Kemono.no

Brukeravatar

Trådstarter
Niwon
Kontakt:

Takker Molte, men jeg har allerede sendt WBC filen med lisensinfoen, har ikke fått noe RTU fil tilbake, kun Vray 2 installasjonsfilen. Tenkte bare å slippe stress med å måtte lage krøll når jeg installerer, har vært litt tull før.

Brukeravatar

Molte
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg innav Molte » tor 20 jan, 2011

Jeg tror du skal få tilsendt en egen mail med en attacha zip fil med RTU fil(er).
- Kjetil Molteberg

Kemono.no

Brukeravatar

Trådstarter
Niwon
Kontakt:

Okey, takk for input Molte :) Rtu filen var ikke med installasjons-nedlastningen. Jeg får ta å installere på vanlig måte først og ha wibukey driverne haket på. Om det ikke funker, må de sikkert lage en ny rtu fil.

Brukeravatar

Trådstarter
Niwon
Kontakt:

@ Molte du hadde rett, jeg trengte nok rtu filen ja. Det tok bare sin tid siden vray.info som jeg kjøpte fra er basert i Canada, de tok vel morgenkaffen for ikke så lenge siden :)

Gå tilbake til «V-Ray»