Vray Distance Texture Intersection

Diskusjoner, linker og info omkring rendermotoren VRay.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Tronotrond
Innlegg: 3748
Registrert: lør 29 okt, 2005
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Vray Distance Texture Intersection

Legg innav Tronotrond » ons 15 jan, 2014

Prøver å rendre noen masker i vray, men kom over noe jeg lurer på om er en bug. Har to spheres som skal fungere som maske. Innvendig skal rendres svart, utvendig hvitt. Alt fungerer bra inntill de to spherene intersecter. Da skjer det merkelige ting med masken og det blir hvite områder inni spherene. Hadde det kun vært selve området som intersecter som ble hvitt hadde jeg forstått det..

Er det noen som har vært borti dette?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Gå tilbake til «V-Ray»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron