Zapplink

Diskusjoner omkring det populære 3D programmet ZBrush fra Pixologic.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Zinho
Sted: Kristiansund

Zapplink

Legg innav Zinho » man 21 sep, 2009

Har problemer med å legge inn Zapplink plug-in på ZB 3,5R2, programmet kræsjer når jeg starter det opp.
Bruker setup som var med nedlastingen og har slettet det fra maskina før jeg legger det inn igjen..... Når jeg bare legger in ZSC fila der den skal så starter programmet og jeg får fareskilt med utopstegn på at datafila mangler, legger jeg Zapplink - data fila på samme plass kræsjer det, noen som har samme erfaring?

Brukeravatar

dboydesign
Moderator
Sted: Lillestrøm
Kontakt:

Legg innav dboydesign » man 21 sep, 2009

Ja har samme erfaring som deg, trur faktiskt bare at Zapplink ikke støtter Zbrush 3.5RC2 ennå.. Litt rart siden Zapplink egentlig er ganske ny, så burde strengt tatt kunne fungere med Zbrush 3.5RC2. Du kan jo høre med support da?
3D/VFX Artist
Storyline Studios AS
Storyline Studios

personal:
WEBSITE

Brukeravatar

Trådstarter
Zinho

Legg innav Zinho » man 21 sep, 2009

Godt å høre jeg ikke er alene om problemet, har kikket om jeg fant andre med samme problemet hos Zbrush Central, men fant ingen så jeg trodde feilen lå hos meg eller maskina mi!
Liker zapplink svært så godt og vet det kommer en ny tekstur metode på ZB4, men greit med alternativer!
.... får slenge inn en tråd hos Zbrush Central!

Brukeravatar

Pietas
Sted: London

Legg innav Pietas » tir 22 sep, 2009

At zaplink ikke fungerer paa 3.5 er eneste grunnen til at jeg ikke har gaatt over til 3.5 paa jobb enda. Hvis du finner en kompatibel verson saa skriv en post her!

Brukeravatar

Trådstarter
Zinho

Legg innav Zinho » ons 25 nov, 2009

Da er ZBR3 innstalert, og Zapplink og de andre plug-in delene er integrert i programmet.
Bolean og mye annet snadder her nå, julekvelden kom tidligere enn antatt :D

Gå tilbake til «ZBrush»