Symmetri

Diskusjoner omkring det populære 3D programmet ZBrush fra Pixologic.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Tormem
Innlegg: 885
Registrert: fre 02 nov, 2007
Sted: Olso
Kontakt:

Symmetri

Legg innav Tormem » tir 14 okt, 2008

Hei!

Jeg har lett en del etter dette før, men hva er step-by-step for å oppdatere symmetri i Zbrush, UTEN at den ene halvdelen er synlig? Så sinnsykt makkete å ha begge hendene/føttene/whatever fremme for å modellere dem, det må da finnes en option for dette?

Brukeravatar

christerb
Innlegg: 3256
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav christerb » tir 14 okt, 2008

Resymmetry etter du har sculptet.
- Masker siden du vil hente informasjon fra (Tror ikke den trenger å være supernøyaktig.
- Deformation -> Smart Resym

Så kan du se om den klarer "Full Symmetry".
Klarer ikke zbrush det så kan du prøve å gå ned til laveste subDivLvl..
- Smart Resym
- Opp et subDivLvl
- Smart Resym
- Opp et subDivLvl
- Smart Resym

Etc.. kommer an på hvor mange subDivLvls du har.

Brukeravatar

Trådstarter
Tormem
Innlegg: 885
Registrert: fre 02 nov, 2007
Sted: Olso
Kontakt:

Legg innav Tormem » tor 16 okt, 2008

FETT! Tusen takk!

Brukeravatar

christerb
Innlegg: 3256
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav christerb » tor 16 okt, 2008

Bare hyggelig. :)


Gå tilbake til «ZBrush»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron