Får ikke til å eksportere etter at jeg har brukt skulpttools

Diskusjoner omkring det populære 3D programmet ZBrush fra Pixologic.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins


Trådstarter
heva6
Innlegg: 6
Registrert: tir 26 feb, 2008

Får ikke til å eksportere etter at jeg har brukt skulpttools

Legg innav heva6 » tir 08 apr, 2008

Jeg har laget et objekt i Maya. Det har jeg eksportert til obj. slik at jeg kan få
skulptere det i Zbrush. Men etter at jeg trykker switch og har brukt verktøyet så får jeg ikke eksportert det til dxf eller obj, slik at jeg kan få objektet tilbake i maya.

Noen som kan hjelpe?? Dessuten går det ikke and å rotere objektet etter at jeg har trykt switch.
Vedlegg
2008-04-08_1238.png
(17.56 kiB) Lastet ned 66 ganger

Brukeravatar

Athidi
Innlegg: 3219
Registrert: tir 25 apr, 2006
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Athidi » tir 08 apr, 2008

hvorfor trykker du på switch i hele tatt? er bare å gå på tools også trykke export
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.

So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.
_________________

Brukeravatar

Tormem
Innlegg: 885
Registrert: fre 02 nov, 2007
Sted: Olso
Kontakt:

Legg innav Tormem » søn 13 apr, 2008

Det du gjør er å kort fortalt droppe pixlene du har der på canvas. Du eksporterer som MarciahL sier ved å velge export i tool-menyen når det er aktivt. Om du bommer er det bare å trykke ctrl+n for å blanke ut, så tegner du det opp på nytt og trykker T igjen.


Gå tilbake til «ZBrush»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron