Grå displacement map

Diskusjoner omkring det populære 3D programmet ZBrush fra Pixologic.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Misfortune
Innlegg: 2171
Registrert: man 02 apr, 2007
Sted: Norge, Kolbotn

Grå displacement map

Legg innav Misfortune » søn 27 mai, 2007

First of all: Help.

Jeg trenger litt hjelp med hva slags settings jeg skal bruke når jeg skal lage en displacement map i Zbrush 3.

Uansett hvordan jeg setter mid og intensity, så blir det seende nesten helt grått ut.

Når jeg brukte Zbrush 2 så det nesten det samme ut, bare at jeg fikk til litt hvithet på de stedene det skulle være, og så bare fikset jeg det i Photoshop.

Jeg bruker max9, og vray som render.

EDIT: OPS, FEIL TOPIC

Ok, this is akward.. Hvordan får jeg flyttet denne til zbrush under diskusjon og sånt....

thanks ! :x

Brukeravatar

Minimus
Innlegg: 775
Registrert: fre 18 aug, 2006
Sted: Trondheim

Legg innav Minimus » tor 14 aug, 2008

vell jeg kjører egentlig bare vanlig 32bit displacement fra Zbrush. når jeg tar den inn i PS så ser den helt grå ut, men utrolig nokk så klarer max å finne detaljene og infoen likevell :P

men det var vell ikke til mye hjelp.....BUMP! :D
Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere.

Brukeravatar

Trådstarter
Misfortune
Innlegg: 2171
Registrert: man 02 apr, 2007
Sted: Norge, Kolbotn

Legg innav Misfortune » fre 15 aug, 2008

Denne posten er over et år siden XD jeg takler å lage displacements nå :wink: Er bare å forandre på verdiene her og der


Gå tilbake til «ZBrush»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron