Får vel presentere meg

Her kan du presentere deg selv!

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Niwon
Kontakt:

Får vel presentere meg

Legg innav Niwon » tor 27 mai, 2010

Hei og hopp jeg heter Bjørnar. Jeg har postet på forumet en bitte liten stund nå, men fant jo ut at det er uhøflig å ikke presentere seg når "Hvem er du?"-avdelingen er tilgjengelig. Mye skal til for å overgå forrige presentasjon, men jeg gjør et ærlig forsøk :P

Jeg er en 39 år gammel fyr med litt over gjengs interesse innen data. Har jobbet med 3ds Max siden versjon 1.2. Jeg begynte med 3D i mine design-studier i England tilbake i 1997. Jeg gikk over til nuller og ett-tall i mitt siste år, av dette egentlig så tradisjonelt rettet bachelorstudiet innen illustrasjon. Siden det ikke var en egentlig 3D avdeling på dette kurset måtte jeg lære ting selv og har stort sett drevet på med tutorials og selvlæring opp gjennom årene.

Jeg jobber for tiden hos AutoSim AS i Tromsø og har stort sett jobbet veldig mye med basal lav-polygon modellering de siste årene. Jeg har også vært innom dataspillproduksjon og bidro til IGI2 som Oslo-baserte Innerloop Studios gav ut i 2003.

Ellers har jeg gått til innkjøp av 3ds max, Mudbox 2011 og en del andre snadder-plugins. Jeg bruker mye av min fritid på å utvikle meg videre. Og det i en retning som jeg håper etter hvert kan gi meg mer interessante oppdrag, sammenlignet med litt "tørr" 3d-jobbing som simulator-industrien har å by på.

Vel det var litt om meg selv, ellers kan jeg vel bare skyte inn at 3Dhue er en trivelig plass :)

Jeg har litt av mine ting på nettet her: Bjornarj.com og litt av en blandet miks av ting her: Bjørnar's blanding :P

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » tor 27 mai, 2010

Er vel litt sent å si velkommen også, men.. velkommen! :)
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Brukeravatar

Trådstarter
Niwon
Kontakt:

Takk for det Tronotrond! :)

Brukeravatar

tassel
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav tassel » tor 27 mai, 2010

Hehe. Ja du har jo vært her en stund, men nå vet vi ivertfall mer om deg :)

Velkommen :wink:

Fanzypantz
Sted: Trondheim

Legg innav Fanzypantz » tor 27 mai, 2010

Welkomen :) du har mye bra på siden her allerdede :)
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne. - Flåklypa

Andreas Halvorsen Tollånes - https://andreastollanes.wordpress.com/

Brukeravatar

Trådstarter
Niwon
Kontakt:

Jepp, greit å presentere seg - takker for velkomsten Tassel. Og Fanzypantz takker for velkomsten og takk for god feedback :)

Gå tilbake til «Hvem er du?»